AbonyLif rumah tingkat duaMempunyai kesan pemanduan yang baik

masa pelepasan:2024-03-26 11:32:18 Pengguna pos:938HP166090698 Paparan halaman:507

Petua teras:Abony,Persatuan Elevator Cina akan mengikuti perbaikan dan pembukaan, memulakan ke hadapan, belajar dengan rendah hati semua t

Persatuan Elevator Cina akan mengikuti perbaikan dan pembukaan, memulakan ke hadapan, belajar dengan rendah hati semua teknologi dan pengurusan yang maju dari sumber-sumber rumah dan antarabangsa, dan terlibat dalam pertukaran di seluruh industri, berusaha untuk mempromosikan kemajuan teknologi dan meningkatkan kualiti industri dan mempromosikan perusahaan lif untuk menyediakan produk-produk lif yang lebih maju dan perkhidmatan yang Syarikat lif menyatakan bahawa lif lama, tidak hanya menguasai ruang yang besar, tetapi juga mempunyai hanya satu kompartemen lif per lif, menjadikannya jelas tidak lagi sesuai untuk masyarakat modern yang berkembang dengan cepat. Pertumbuhan cepat penduduk bandar telah menyebabkan; Lif berbilang; Rancangan ini muncul pada saat sejarah.

Kaedah Pemacu&# & mdash; Keuntungan mesin tarik perlengkapan cacing dan mesin tarik tanpa perlengkapan magnet yang kekal dibandingkan dengan mesin tarik perlengkapan cacing adalah: struktur sederhana dan kompat, volum kecil, dan berat ringan. Due to the fact that the permanent magnet synchronous traction machine is directly driven, without worm gear or worm drive, and without the stator coil that occupies a significant amount of space required for asynchronous motors, high residual magnetic induction, and high coercive force neodymium iron boron. Its air gap magnetic density generally reaches over .T, so it can achieve small volume and light weight.

Abony kemalangan lif sebahagian besar disebabkan oleh faktor manusia. dalam kehidupan harian, beberapa penduduk sering beroperasi lif melanggar peraturan, yang mungkin menyebabkan berhenti tiba-tiba, kerosakan, data terbatas hanya boleh dicapai dari luar benteng untuk menentukan sama ada ia bukan piawai (jika ada platform tinggi dalam bilik mesin,AbonyPemulihan semula bimbit, saiz pesawat benteng boleh diukur di bilik mesin, tetapi ia tidak cukup tepat) untuk rujukan negosiasi penutupan lif. Dalam kes ini tandatangan kontrak patut menyatakan bahawa pembetulan benteng dan biaya adalah tanggungjawab pengguna. Untuk struktur dan dimensi shaft yang tidak pasti, pengguna perlu diingatkan untuk menyediakan mereka ke lif selepas lif lama atau beritahu lif untuk mengambil pengukuran sebelum lif baru digunakan.

PopovoButang panggilan di setiap tingkat tidak lagi berfungsi, dan panggilan terputus.

The elevator must be a world-renowned brand with performance in key projects worldwide or domestically.

Butang penggera atau nombor telefon pada panel menegak memberitahu pengurus ciri-ciri bahawa profesional lif boleh membantu atau meminta penyelamatan.


AbonyLif rumah tingkat duaMempunyai kesan pemanduan yang baik



Pemantau kecepatan roda traksi tukar kuasa utama skrin persekitaran mesin pengawasan keselamatan pelbagai pintu lapisan kereta dan berat lawan kereta patut dipecahkan dengan pasti dengan plat tekanan untuk mencegah melepaskan.

Lift butang: Ia adalah lif automatik mudah dengan fungsi aras automatik, biasanya tersedia dalam dua cara: butang luaran dan butang dalaman.

Jika lif sudah di lantai pertama, mengumpulkan, mengatur, dan menerbitkan maklumat industri, melakukan kajian dan analisis data statistik menyediakan dasar untuk membentuk industri, dan menyediakan perkhidmatan maklumat untuk perusahaan.

Lif dengan kekurangan tenaga biasa mempunyai banyak tali keselamatan di keretanya, yang mempunyai faktor keselamatan yang tinggi. Jadi, lif biasanya tidak jatuh ke slot lif. Elevator disediakan dengan peranti keselamatan anti jatuh, dan walaupun kuasa dimatikan dan lampu mati, peranti keselamatan tidak akan rosak. The elevator will firmly fasten the steel rails of the elevator trough, so that the elevator will not fall down. Biasanya ada arahan di dalam lif yang memberitahu anda bagaimana untuk menangani situasi ini. Kebanyakan lif mempunyai loceng kecemasan. anda perlu menekan ini pertama untuk memberitahu orang-orang di sekitar anda bahawa seseorang terperangkap di dalam lif. Jika ada isyarat di dalam lif, and a boleh buat panggilan telefon. Pertama anda patut ikut arahan di dalam lif dan panggil lif untuk bantuan dalam kes cacat. Jika tiada sesiapa yang bertugas di panggilan bantuan,AbonyMesin pembukaan lembaran automatik, hubungi polis. Beritahu pihak lain di mana anda berada.

Selepas memasuki kereta, lif mula berjalan tanpa menutup pintu, dan kelajuan semakin cepat. Pendekatan yang betul adalah untuk menjaga semua penumpang sejauh mungkin dari pintu kereta dan melakukan gerakan mengelilingi lutut. Kerana kereta angkat akan datang ke hentian kecemasan selepas melebihi kelajuan nilai atau mencapai stesen akhir membuat pergerakan mengelilingi lutut boleh mengurangi kesan pada&#quo; Hentikan Kecemasan; Tidak menyesuaikan diri. Sens dan Precautions Perkara Perasaan untuk Pembelian Elevator Beberapa Opinion tentang Pemilihan Elevator Posisi Grade Elevator Standard Posisi Elevator: Produksi lift mesti sebuah syarikat dengan ibukota terdaftar tidak kurang dari juta yuan, dan tidak boleh menjadi syarikat OEM.


AbonyLif rumah tingkat duaMempunyai kesan pemanduan yang baik



Secara khusus, jangan gunakan pintu lif di lif, dan menjaga jarak tertentu. Untuk mengurangi kesan, pendekatan utama patut ialah mendarat pada kaki dan tumit, supaya kesan yang kurang boleh dihantar dari tumit ke kaki; Pada masa yang sama, lutut adalah bengkok untuk menahan kesan dan mengubah arah kesan, menghindari transmisi ke tulang belakang sebanyak mungkin, sambil melindungi otak dan jantung daripada kerosakan. Jika ada kendali di lif, pastikan menggunakannya, supaya tidak jatuh kerana pusat graviti yang tidak stabil. Tujuan utama kaedah ini ialah mengorbankan kaki dan lengan sebagai pertukaran untuk melindungi tulang belakang, jantung dan otak dari bahaya. Sudah tentu, ada kemungkinan pecahan.

penjual besarGelang struktur lif beton bata: Untuk gelung struktur bata belum selesai, pengguna boleh diperlukan untuk membuat bulatan cahaya pada tinggi tertentu, diatur pada tiga sisi, dan terputus pada satu sisi pintu masuk lif. Jarak antara ketinggian tengah cahaya bergantung pada model produk, dan tidak sepatutnya melebihi mm. Tinggi cahaya sepatutnya mm, dan tebal sepatutnya sama dengan dinding. Cahaya cincin bawah adalah -mm jauh dari bawah lubang, dan cahaya cincin yang lebih tinggi adalah -mm jauh dari permukaan bawah bumbung shaft. Bingkai lengkap dengan lengkap struktur batu bata yang kuat boleh dilengkapi dengan kayu besi pada kedudukan bingkai sokongan keretapi panduan yang tetap. Posisi dan saiz kayu bata disediakan oleh lif, dan pengguna bertanggungjawab untuk menyediakan bahan-bahan dan pembangunan. Jika struktur benteng dibuat dari batu bata kosong tanpa sinar cincin, beam besi boleh dianggap ditambah diantara bingkai untuk penyesuaian.

Apabila memakai sepatu tinggi, berhati-hati untuk tidak melangkah pada ruang antara pedal, kerana tidak memakai kasut lebih mungkin akan dicekik oleh piring gigi.

Untuk melaksanakan pengaturan escalator dan menyediakan balas balik, untuk menentukan konfigurasi peranti terkongsi tertentu, urutan penghantaran, dan pengaturan pusingan kereta tangan semasa pengaturan terus menerus.

AbonyPerhatian: lift terdiri dari dua bahagian utama: mekanik dan elektrik. Jika lif tidak dikekalkan sehari-hari, keselamatannya tidak dapat dijamin. Jika lif perlu dipenuhi tanpa bahan bakar, ia akan menyebabkan memakai dan merobek pada komponen mekanik lif, memperpendek hidup perkhidmatannya dan mencegah penggunaan normal lif.

Keukuran jarak tepi cahaya antara cahaya sokongan atas dan bawah. Keukuran adalah untuk menggantung garis dari titik sokongan atas ke tanah untuk kedudukan, dan kemudian mengukur jarak mengufuk dari titik kedudukan ke tepi cahaya sokongan bawah.

Kandungan asas pengukuran skalator shaft adalah untuk mengukur tinggi angkat. Sama seperti mengukur tinggi tangga lurus, secara ketat, tinggi angkat tangga adalah jarak menegak diantara tanah selesai di at as dan bawah sinar sokongan. Apabila menggunakan kaedah garis penggantian untuk mengukur, perhatian patut diberikan kepada sama ada ada titik kedudukan titik turun garis dan permukaan penghiasan sinar sokongan bawah tangga.


Hak cipta dan notis:
1. AbonyLif rumah tingkat duaMempunyai kesan pemanduan yang baik yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat AbonyLif rumah tingkat duaMempunyai kesan pemanduan yang baik, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan AbonyLif rumah tingkat duaMempunyai kesan pemanduan yang baik adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian AbonyLif rumah tingkat duaMempunyai kesan pemanduan yang baik mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Adremengesyorkanberita
AdreBerita terkini