ChongoyapeLif kecil rumah tangga suaiPenuaan kecacatan bahan

  • masa pelepasan:2024-04-26 22:01:54
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:200
  • Penerangan pantas:

    Chongoyape, panjang platform atas dan bawah escalator boleh ditambah untuk memenuhi dimensi sebenar teknik awam. Satu platform bole

Kandungan artikel
panjang platform atas dan bawah escalator boleh ditambah untuk memenuhi dimensi sebenar teknik awam. Satu platform boleh dilambangkan pada satu sisi, atau kedua-dua platforma boleh dilambangkan secara bersamaan. Sambungan keseluruhan platforma atas dan bawah secara umum tidak sepatutnya melebihi mm. When lengthening the platform, attention should be paid to the length of the pit or the opening of the floor slab, which should also be lengthened at the same time. Selepas escalator dilambangkan kekuatan pada titik sokongan atas dan bawah juga akan meningkat. Jika jarak pinggir sinar meningkat terlalu panjang, sokongan perlu ditambah di tengah-tengah trus escalator. Selain itu, mengubah sudut escalator dari darjah ke darjah juga boleh membuat pinggir sinar jauh lebih panjang.

Ada butang operasi dedikasi untuk petugas kebakaran di posisi yang sesuai di pintu masuk lif tingkat pertama. Butang operasi secara umum dilindungi oleh lembaran kaca dan mempunyai tanda merah&#quo; di tempat; Dedicated to fire protection; Kata-kata seperti.

ChongoyapeLif rumah mesti dijaga secara terus menerus untuk mengesahkan keselamatan mereka dan sama ada mereka boleh terus beroperasi, serta memperbaiki mana-mana kesilapan dan bahaya tersembunyi yang ditemui.

Pulihkan fungsi butang arahan dalam kabin untuk pemadam kebakaran untuk beroperasi.

Ha TinhKomponen elektrik dibahagi secara kira-kira ke skrin, dll. Ia adalah otak lif dan sistem saraf pusat lif. Gerakan, operasi, dan pintu membuka dan menutup lif semua dikawal oleh ia, jadi ia mesti dianggap sebagai keutamaan atas dalam kerja penyelamatan sehari-hari. Jangan singkat litar lif di dalam skrin semasa kerja. Apabila sistem pintu lift tidak berfungsi, seseorang pendek pintu lift untuk kesehatan untuk mencari kesalahan ini sangat berbahaya, dan terdapat banyak kemalangan apabila pendek pintu. Mengapa? Jika seseorang membuka pintu lorong dan memperluas kepala mereka ke dalam, lif berlari ke atas atau ke bawah ke titik ini, dan pintu lorong pendek, lif tidak boleh berhenti, jadi kemalangan sangat mungkin berlaku. So in our daily maintenance work, we must not short-circuit the safety circuit. If it is necessary to short-circuit, we must identify which safety component has a problem and which safety component needs to be shorted. Moreover, after maintenance or urgent repairs are completed, we must promptly remove the short-circuit wire. Pembuat lif rumah tangga profesional, dengan kualiti yang besar dan kualiti yang baik pada harga yang masuk akal. Ia adalah tahan api, tahan air, tahan suhu tinggi, kuat dan kekal,ChongoyapeVilla Home Elevator Cost, selamat dan dipercayai

Selepas lif berhenti dan tidak membuka pintu, jika and a terperangkap dalam kereta lif dan menghadapi situasi ini, anda mesti tetap tenang kerana lif adalah peralatan pengangkutan yang dewasa dan selamat; Menghentikan lif; Ia adalah tindakan perlindungan keselamatan untuk kegagalan operasi lif. Tindakan penyelamatan diri yang selamat dan efektif pada masa ini

Ada telefon api di dalam kereta lif api.


ChongoyapeLif kecil rumah tangga suaiPenuaan kecacatan bahan



Urus bakat, teknikal, dan latihan profesional, dan melakukan konsultasi. Urus pertukaran teknik antarabangsa dan antarabangsa dan aktiviti kerjasama dalam industri lif, dan tamu pameran lif dan teknologi dan memesan mesyuarat. Di bawah petunjuk jabatan-jabatan yang berkaitan,ChongoyapeTahap angkat tetap, mengatur kuasa saintifik dan teknologi dalam industri untuk melaksanakan kemajuan teknologi utama dan pembangunan dan pembangunan produk baru utama, melaksanakan kemajuan saintifik dan teknologi dalam industri lif, dan mencadangkan produk teknologi tinggi dan branded dalam industri.

Kenapa lif tiba-tiba bangun dan jatuh?

Komponen mekanik mesin tarik lif memerlukan minyak. Terdapat dua skala pada penutup luar mesin tarik. Buka tombol minyak untuk memeriksa sama ada minyak sepatutnya berada di tengah dua skala. Jika minyak lebih rendah dari skala bawah, ia bermakna bahawa mesin tarik sepatutnya dipenuhi minyak. Jika tidak dipenuhi minyak, lif tidak akan beroperasi dengan baik untuk masa yang panjang, yang menyebabkan pembakaran mesin tarik lif dan motor. Selepas lif telah berjalan untuk masa yang lama, minyak seharusnya diganti dengan cara yang tepat untuk menjaga mesin traksi bersih dan dalam keadaan baik.

projekPulihkan fungsi butang arahan dalam kabin untuk pemadam kebakaran untuk beroperasi.

Kembangkan peraturan dan perjanjian industri, menetapkan mekanisme industri dan perusahaan disiplin diri. Mengawasi pelaksanaan peraturan dan perjanjian industri, dan standardisasi perilaku produksi dan operasi perusahaan.

Pemantau kecepatan roda traksi tukar kuasa utama skrin persekitaran mesin pengawasan keselamatan pelbagai pintu lapisan kereta dan berat lawan kereta patut dipecahkan dengan pasti dengan plat tekanan untuk mencegah melepaskan.


ChongoyapeLif kecil rumah tangga suaiPenuaan kecacatan bahan



Lif dengan kekurangan tenaga biasa mempunyai banyak tali keselamatan di keretanya, yang mempunyai faktor keselamatan yang tinggi. Jadi, lif biasanya tidak jatuh ke slot lif. Elevator disediakan dengan peranti keselamatan anti jatuh, dan walaupun kuasa dimatikan dan lampu mati, peranti keselamatan tidak akan rosak. The elevator will firmly fasten the steel rails of the elevator trough, so that the elevator will not fall down. Biasanya ada arahan di dalam lif yang memberitahu anda bagaimana untuk menangani situasi ini. Kebanyakan lif mempunyai loceng kecemasan. anda perlu menekan ini pertama untuk memberitahu orang-orang di sekitar anda bahawa seseorang terperangkap di dalam lif. Jika ada isyarat di dalam lif, and a boleh buat panggilan telefon. Pertama anda patut ikut arahan di dalam lif dan panggil lif untuk bantuan dalam kes cacat. Jika tiada sesiapa yang bertugas di panggilan bantuan hubungi polis. Beritahu pihak lain di mana anda berada.

Strategi pakejSila perhatikan bahawa seharusnya ada ruang lebih dari mm kiri di kedua-dua sisi escalator, dan apabila diatur secara paralel,ChongoyapeBiaya lif rumah tangga kecil, tidak ada pengendalian antara kedua-dua escalator.

Kami cadangkan pelanggan memilih jenis lif yang sesuai untuk digunakan berdasarkan keperluan penggunaan sebenar mereka. Pada masa yang sama, penting untuk memperhatikan bahawa penghasil mesti mencari staf berkualiti dan pemasangan, terutama jika terdapat titik penyelamatan di dekat sini untuk memastikan masalah penggunaan masa depan dan kadar kegagalan yang lebih rendah, jika tidak penyelamatan akan menjadi sangat sukar. Untuk masa yang lama penghasil lif rumah mempunyai julat lengkap produk, kualiti yang baik, dan harga diskon. Pada dasarnya mereka disesuaikan berdasarkan saiz lif shaft sebenar villa. Jalan naik biasa mempunyai saiz jaring mm lebar x mm dalam, dan saiz kereta mm lebar x mm dalam. Saiz pembukaan mm lebar, and the car size is mm wide x mm deep. The door size is mm wide and the manual door is opened. Lift merujuk kepada kereta yang melayani beberapa lantai khusus di dalam bangunan dan berfungsi dalam sekurang-kurangnya dua baris bertentangan ke aras mengufuk atau dengan sudut lengkung kurang dari darjah ke garis menegak; Peralatan pengangkutan dengan gerakan trek yang ketat. Terdapat juga jenis langkah, dengan papan langkah dipasang pada trek untuk operasi terus menerus, biasanya dikenali sebagai escalator atau jalan kaki bergerak. Peralatan angkat tetap melayani lantai tertentu. Lift menegak mempunyai kereta yang berjalan dalam sekurang-kurangnya dua baris menegak atau dengan sudut lengkung kurang dari darjah; Antara jejak panduan yang ketat. Saiz dan bentuk struktur kereta angkat memudahkan akses penumpang atau muatan dan muatan barang. Secara tradisional, walaupun kaedah memandunya lif dianggap sebagai istilah umum untuk pengangkutan menegak di dalam bangunan. Menurut kelajuan, ia boleh dibahagi menjadi rendah

Kaedah isyarat& mdash; Apabila penumpang naik dalam lif dengan peranti penyimpanan elektrik, PC, dan mikrokomputer, pertama-tama mereka perlu memberikan lif isyarat panggilan di atas lantai mereka berada. Selepas memasuki kereta lif, mereka juga perlu mendaftar isyarat lantai mereka mahu pergi ke. isyarat ini akan terus muncul, dan isyarat lif mesti terus merekam dan mengatur perintah pelaksanaan. Ini adalah isyarat atau teknologi logik lif, yang digunakan awal dengan pemilihan kolektif mudah&flash& mdash; Relays, diikuti oleh penampilan peranti yang boleh diprogram&flash& mdash; Mesin PC. Pada hari ini, PC kebanyakan digunakan untuk lif dan escalator bekalan, sementara lif penumpang menggunakan sistem mikrokomputer, yang meningkatkan kepercayaan, anti-gangguan, dan efisiensi jadual. Paparan digital ralat memudahkan penyelamatan. Peralatan kami mempunyai kehidupan layanan panjang! Pemimpin industri dalam produk wayar produk, selamat datang untuk bertanya

ChongoyapeKeprogresi lif terutamanya dicerminkan dalam pemacu dan teknologi. Teknologi regulasi kelajuan modulasi frekuensi (VVF) kini adalah teknologi utama penyimpanan tenaga dan pemacu. Sistem mikrokomputer sedar kecerdasan untuk lif, dengan kadar kegagalan rendah, kepercayaan tinggi, dan kemampuan anti-gangguan yang kuat dalam penggunaan.

Untuk escalator yang memerlukan sokongan sementara, perlu menentukan sama ada laman mempunyai syarat untuk menambah sokongan, serta julat sokongan yang boleh ditambah, saiz tinggi dan muatan peralatan dan platform sokongan, cahaya di dalam lif bukan api tidak mempunyai kuasa, sementara masih ada cahaya di dalam lif api.


AdreMaklumat produk lain
  • ChehanoufJembatan penerbangan tetap hidraulikManfaat ekonomi perusahaan menurun dengan ketara

    ChehanoufJembatan penerbangan tetap hidraulikManfaat ekonomi perusahaan menurun dengan ketara

  • ChehanoufMesin pembukaan hidraulikAnalisis model pemasaran terbaik industri

    ChehanoufMesin pembukaan hidraulikAnalisis model pemasaran terbaik industri

  • ChehanoufLift bender tahapArahan penggunaan

    ChehanoufLift bender tahapArahan penggunaan

  • AlmatyTanda pengubah kuasa jenis keringPeluang dan arah pembangunan industri

    AlmatyTanda pengubah kuasa jenis keringPeluang dan arah pembangunan industri

  • ShufuPlatform angkat hidraulik elektrik tetapPrestasi yang stabil dan jangka hayat yang panjang

    ShufuPlatform angkat hidraulik elektrik tetapPrestasi yang stabil dan jangka hayat yang panjang

  • ShufuPemasangan paksi boarding hidraulikApakah gangguan grid kuasa biasa

    ShufuPemasangan paksi boarding hidraulikApakah gangguan grid kuasa biasa

  • WiesbadenJembatan pengangkutan bekasFaktor yang mempengaruhi harga

    WiesbadenJembatan pengangkutan bekasFaktor yang mempengaruhi harga

  • WiesbadenMobile scissor type lifting platformMengurangkan penggunaan tenaga adalah kuncinya

    WiesbadenMobile scissor type lifting platformMengurangkan penggunaan tenaga adalah kuncinya

  • segera:Peringatan: Maklumat ChongoyapeLif kecil rumah tangga suaiPenuaan kecacatan bahan memberi anda ChongoyapeLif kecil rumah tangga suaiPenuaan kecacatan bahan oleh syarikat kami, perkhidmatan ChongoyapeLif kecil rumah tangga suaiPenuaan kecacatan bahan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ChongoyapeLif kecil rumah tangga suaiPenuaan kecacatan bahan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ChongoyapeLif kecil rumah tangga suaiPenuaan kecacatan bahan. ChongoyapeLif kecil rumah tangga suaiPenuaan kecacatan bahan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ChongoyapeLif kecil rumah tangga suaiPenuaan kecacatan bahan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!