ELFORDPembuat lif villa rumah tanggaKembangkan pengeluaran

  • masa pelepasan:2024-04-24 17:22:21
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:169
  • Penerangan pantas:

    ELFORD,This new type of elevator is equipped with multiple elevator cabins in each elevator passage, which can operate freely i

Kandungan artikel

This new type of elevator is equipped with multiple elevator cabins in each elevator passage, which can operate freely in both horizontal and vertical directions and are suitable for buildings of any height, shape, and purpose. Dan teknologi motor linear yang syarikat rancang untuk mengadopsi adalah jenis kereta api levitation magnetik yang sama dengan&#quo; Sistem kereta bawah tanah menegak;.

Persatuan Elevator Cina akan mengikuti perbaikan dan pembukaan, memulakan ke hadapan, belajar dengan rendah hati semua teknologi dan pengurusan yang maju dari sumber-sumber rumah dan antarabangsa, dan terlibat dalam pertukaran di seluruh industri, berusaha untuk mempromosikan kemajuan teknologi dan meningkatkan kualiti industri, dan mempromosikan perusahaan lif untuk menyediakan produk-produk lif yang lebih maju dan perkhidmatan yang Syarikat lif menyatakan bahawa lif lama, yang telah digunakan selama tahun, tidak hanya menguasai ruang yang besar, tetapi juga mempunyai hanya satu kompartemen lif per lif, menjadikannya jelas tidak lagi sesuai untuk masyarakat modern yang berkembang dengan cepat. Pertumbuhan cepat penduduk bandar telah menyebabkan; Lif berbilang; Rancangan ini muncul pada saat sejarah.

ELFORDLift kelajuan rendah, sering merujuk kepada lif dengan kelajuan di bawah m/s.

High transmission efficiency. Kerana menggunakan motor sinkronik magnet kekal untuk pemacu langsung, efisiensi pemindahan boleh diperbaiki dengan % -%.

KhorughButang panggilan di setiap tingkat tidak lagi berfungsi, dan panggilan terputus.

Bangunan rumah gaya menara di atas; Unit tinggal dan koridor dengan lantai atau lebih; Bangunan awam Kelas II lain dengan tinggi bangunan yang melebihi meter; Bangunan tinggi dengan lif yang tinggi lebih dari meter; Lif kebakaran berfungsi mempunyai bilik depan. Kawasan bilik depan lif api independen adalah: kawasan bilik depan bangunan penduduk lebih besar dari meter persegi; Kawasan bilik depan bangunan awam dan bangunan kilang tinggi (gudang) lebih besar dari meter persegi. Apabila bilik depan lif kebakaran dikongsi dengan tangga anti asap, kawasannya ialah: kawasan bilik depan berkongsi di bangunan penduduk lebih besar dari meter persegi dan kawasan bilik depan berkongsi di bangunan awam dan bangunan kilang tinggi (gudang) lebih besar dari meter persegi.

Butang panggilan di setiap tingkat tidak lagi berfungsi, dan panggilan terputus.


ELFORDPembuat lif villa rumah tanggaKembangkan pengeluaran



Lebar sokongan yang efektif bagi sinar sokongan atas dan bawah seharusnya lebih besar dari lebar truss escalator, dan seharusnya ada plat besi terbenam.

. Dikumpulkan oleh British American Tobacco di Tianjin; Fabrik Tianjin Tobak British (dinamakan semula sebagai Fabrik Tianjin Cigarette pada ); The factory is completed. Enam Otis mengendalikan lif kargo yang beroperasi dipasang di bangunan kilang.

Keselamatan elektrik. Lift kegagalan mempunyai peranti keselamatan berbilang, tetapi terdapat juga banyak tempat di mana masalah boleh berlaku. Beberapa orang telah ditangkap kerana pintu yang tidak normal membuka dan menutup, sementara yang lain telah menghadapi situasi di mana butang lif tidak berfungsi dan skrin paparan hitam membuat ia sukar untuk melihat lantai dengan jelas. Beberapa orang telah mengalami bahaya jatuh lurus beberapa lantai. Walaupun mungkin tidak ada cedera peribadi, mengambil lif bukan tentang mencari atau bertindak dalam filem.

OK atau tidak?Tiada pencemaran minyak. Kerana tiada masalah pakaian profil gigi dan keperluan penggantian minyak biasa, ia mempunyai kehidupan layanan panjang, mengurangkan pencemaran minyak, dan mengurangkan penyelenggaran

Lubang untuk kemaskini lif lama: ukuran luang lif lama sama dengan luang yang baru saja dibina. Apabila lif lama belum digunakan, cuba mendapatkan data yang berkaitan diluar shaft, seperti saiz bilik mesin, tinggi lantai, dan saiz jaring pintu terbuka. Ada dua situasi ketika lif lama belum digunakan: a. Bila lif lama boleh bermula: dalam kes ini, teknik lif mesti bekerja sama dalam mengukur shaft! Dan pastikan untuk memperhatikan keselamatan! Teknik lif membuka pintu lorong di tingkat pertama dan memulakan operasi penyelamatan untuk memandu kereta di atas tingkat kedua. Pegawai pengukuran membuka pintu lantai di tingkat pertama untuk mengukur data lubang, memperhatikan rekaman saiz lubang dan struktur dinding tingkat pertama, seperti sama ada pintu lorong ditengah, sama ada ada kurungan, sama ada ada struktur istimewa di dinding shaft, ruang antara sinar cincin, pipipiyang yang mengumengumengu, panjang platform atas dan bawah escalator boleh ditambah untuk memenuhi dimensi sebenar teknik awam. Satu platform boleh dilambangkan pada satu sisi, atau kedua-dua platforma boleh dilambangkan secara bersamaan. Sambungan keseluruhan platforma atas dan bawah secara umum tidak sepatutnya melebihi mm. When lengthening the platform attention should be paid to the length of the pit or the opening of the floor slab, which should also be lengthened at the same time. Selepas escalator dilambangkan, kekuatan pada titik sokongan atas dan bawah juga akan meningkat. Jika jarak pinggir sinar meningkat terlalu panjang, sokongan perlu ditambah di tengah-tengah trus escalator. Selain itu, mengubah sudut escalator dari darjah ke darjah juga boleh membuat pinggir sinar jauh lebih panjang.


ELFORDPembuat lif villa rumah tanggaKembangkan pengeluaran



Peranti ketegangan pembatasan kelajuan dan peranti ketegangan tali besi patut dilengkapi dengan suis keselamatan.

OK atau tidak?Jika lif sudah di lantai pertama,ELFORDMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggir, segera buka pintu lif dan masukkan ke negara yang ditugaskan petugas kebakaran.

Kami cadangkan pelanggan memilih jenis lif yang sesuai untuk digunakan berdasarkan keperluan penggunaan sebenar mereka. Pada masa yang sama, penting untuk memperhatikan bahawa penghasil mesti mencari staf berkualiti dan pemasangan terutama jika terdapat titik penyelamatan di dekat sini, untuk memastikan masalah penggunaan masa depan dan kadar kegagalan yang lebih rendah, jika tidak penyelamatan akan menjadi sangat sukar. Untuk masa yang lama, penghasil lif rumah mempunyai julat lengkap produk, dan harga diskon. Pada dasarnya mereka disesuaikan berdasarkan saiz lif shaft sebenar villa. Jalan naik biasa mempunyai saiz jaring mm lebar x mm dalam, dan saiz kereta mm lebar x mm dalam. Saiz pembukaan mm lebar, dan pintu bahagian pusat automatik. Jalan naik biasa mempunyai saiz jaring mm lebar x mm dalam, dan saiz kereta mm lebar x mm dalam. The door size is mm wide and the automatic side door is opened. The net size of the small shaft is mm wide x mm deep, and the car size is mm wide x mm deep. The door size is mm wide and the manual door is opened. Lift merujuk kepada kereta yang melayani beberapa lantai khusus di dalam bangunan dan berfungsi dalam sekurang-kurangnya dua baris bertentangan ke aras mengufuk atau dengan sudut lengkung kurang dari darjah ke garis menegak; Peralatan pengangkutan dengan gerakan trek yang ketat. Terdapat juga jenis langkah, dengan papan langkah dipasang pada trek untuk operasi terus menerus, biasanya dikenali sebagai escalator atau jalan kaki bergerak. Peralatan angkat tetap melayani lantai tertentu. Lift menegak mempunyai kereta yang berjalan dalam sekurang-kurangnya dua baris menegak atau dengan sudut lengkung kurang dari darjah; Antara jejak panduan yang ketat. Saiz dan bentuk struktur kereta angkat memudahkan akses penumpang atau muatan dan muatan barang. Secara tradisional, lif dianggap sebagai istilah umum untuk pengangkutan menegak di dalam bangunan. Menurut kelajuan, ia boleh dibahagi menjadi rendah

Keselamatan elektrik. Lift kegagalan mempunyai peranti keselamatan berbilang, tetapi terdapat juga banyak tempat di mana masalah boleh berlaku. Beberapa orang telah ditangkap kerana pintu yang tidak normal membuka dan menutup, sementara yang lain telah menghadapi situasi di mana butang lif tidak berfungsi dan skrin paparan hitam, membuat ia sukar untuk melihat lantai dengan jelas. Beberapa orang telah mengalami bahaya jatuh lurus beberapa lantai. Walaupun mungkin tidak ada cedera peribadi, mengambil lif bukan tentang mencari atau bertindak dalam filem.

ELFORDAda telefon api di dalam kereta lif api.

Butang tutup pintu tidak mempunyai fungsi penyelamatan diri. Selama tempoh penyelamatan yang ditentukan,ELFORDLift luar rumah di tingkat tiga., komponen lif dalam operasi diperiksa, dipenuhi bahan bakar, debu dibuang, dan peranti keselamatan dinyahpepijat. Termasuk ujian yang tidak menghancurkan dan pemeliharaan tali besi traksi lif.

Sila perhatikan bahawa seharusnya ada ruang lebih dari mm kiri di kedua-dua sisi escalator, dan apabila diatur secara paralel, tidak ada pengendalian antara kedua-dua escalator.


AdreMaklumat produk lain
  • Al HayyPengubah penutup minyak 20 kVPersekitaran mana yang sesuai untuk

    Al HayyPengubah penutup minyak 20 kVPersekitaran mana yang sesuai untuk

  • ChamchamalPengubah penutup minyak yang tertutup sepenuhnyaKedai industri

    ChamchamalPengubah penutup minyak yang tertutup sepenuhnyaKedai industri

  • KhalisPengubah penyesuaian distribusiMasalah apa yang akan mempengaruhi kerja

    KhalisPengubah penyesuaian distribusiMasalah apa yang akan mempengaruhi kerja

  • TuzkhurmatuPengubah penyimpanan kuasaApakah kaedahnya

    TuzkhurmatuPengubah penyimpanan kuasaApakah kaedahnya

  • Ash ShamiyahPengubah peralatan elektrikMusim kemuncak akan tiba, jalan menuju pemulihan tidak lancar

    Ash ShamiyahPengubah peralatan elektrikMusim kemuncak akan tiba, jalan menuju pemulihan tidak lancar

  • Al HindiyahPengubah peralatan kuasaAdakah anda tahu persamaan untuk pemotongan

    Al HindiyahPengubah peralatan kuasaAdakah anda tahu persamaan untuk pemotongan

  • Capelle aan den IJsselJadual angkat hidraulikJenis pilihan

    Capelle aan den IJsselJadual angkat hidraulikJenis pilihan

  • Capelle aan den IJsselJembatan penerbangan tetap hidraulikPenguasaan pasaran

    Capelle aan den IJsselJembatan penerbangan tetap hidraulikPenguasaan pasaran

  • segera:Peringatan: Maklumat ELFORDPembuat lif villa rumah tanggaKembangkan pengeluaran memberi anda ELFORDPembuat lif villa rumah tanggaKembangkan pengeluaran oleh syarikat kami, perkhidmatan ELFORDPembuat lif villa rumah tanggaKembangkan pengeluaran dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ELFORDPembuat lif villa rumah tanggaKembangkan pengeluaran, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ELFORDPembuat lif villa rumah tanggaKembangkan pengeluaran. ELFORDPembuat lif villa rumah tanggaKembangkan pengeluaran di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ELFORDPembuat lif villa rumah tanggaKembangkan pengeluaran, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!