LeverkusenJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbitKesalahan dan penyelesaian biasa

  • masa pelepasan:2024-03-29 13:55:46
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:527
  • Penerangan pantas:

    Leverkusen,Semak orientasi relatif antara dinding sokongan kabel dan bingkai panduan kabelSila rujuk ke manual arahan untuk menyimp

Kandungan artikel

Semak orientasi relatif antara dinding sokongan kabel dan bingkai panduan kabel

Sila rujuk ke manual arahan untuk menyimpan dan menyimpan lif untuk semak momentum rem

LeverkusenStaf sepatutnya menyimpan mentega dan memeriksa kabel setiap minggu untuk menghindari pakaian dan air mata yang tidak perlu.

Bawah dipasang dengan lejang had bawah untuk mencegah bahaya wayar besi jatuh selepas lejang had pertama gagal.

dunedinSemak jika orientasi blok had atas dan bawah pada bingkai trek panduan adalah betul

Untuk lif yang telah berada dalam persekitaran kerja istimewa untuk masa yang lama, perlu segar secara peribadi cat luaran. Jika cat telah jatuh untuk masa yang lama atau baja dalaman telah berkarat, peralatan patut dihancurkan dahulu, dan cat baru patut dilaksanakan. Ia diharamkan secara ketat untuk melukis tanpa mengguncurkan. Pendekatan ini hanya akan mempercepat penuaan peralatan dan memperpendek jangka hidup.

Periksa litar elektrik peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormaliti.


LeverkusenJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbitKesalahan dan penyelesaian biasa



Semak dan perbaiki sirkuit elektrik dan komponen switch panel kawalan. Jika ada penuaan dalam sirkuit, gantikannya

Kaedah kedua ialah kaedah lapisan perlindungan, yang menutupi permukaan logam platform mengangkat selai aluminum dengan lapisan perlindungan untuk mengisolasi produk logam dari media yang berkeliaran dan mencegah kerosakan. Laksanakan minyak enjin jeli minyak, cat, atau meliputi permukaan bahagian besi dengan bahan-bahan non-metalik yang melawan kerosakan seperti enamel dan plastik; Dengan elektroplating, plating panas, menyemprot, dll.,LeverkusenLif legu aluminium yang diletak di kereta, lapisan logam yang tidak mudah terkorod dikelilingi di permukaan besi.

Aplikasi teknologi ferrografi untuk mendiagnosis dan mengawasi kesalahan dalam sistem hidraulik berdasarkan memakai pasangan pecahan mekanik. Dengan bantuan ferrograf, memakai partikel dan partikel lain terkontaminasi dalam minyak hidraulik lif hidraulik dipisahkan dan dibuat dalam ferrograf, yang kemudian diawasi di bawah mikroskop ferrograf atau mikroskop elektron imbas, Quantitative detection using optics. Analisis di atas boleh mendapatkan maklumat penting mengenai pakaian dalam sistem. Berdasarkan ini, kaji lebih lanjut fenomena pakaian, mengawasi status pakaian, diagnosis prekursor kesalahan, dan kemudian membuat ramalan kegagalan sistem.

Standard eksekutifPeningkatan kelajuan nominal dan muatan nominal lif kargo jenis keretapi panduan bermakna kuasa enjin utama mesti ditambah dan mesin trak yang lebih besar mesti digunakan. Apabila kuasa hos meningkat, kuasa penukar frekuensi juga mesti meningkat, dan peranti dan garis kuasa yang sepadan mesti meningkat dengan satu nombor.

Menyesuaikan unit kuasa.

Pertahanan minggu: Menurut arahan operasi, pastikan lif diperiksa dan lembut setiap hari


LeverkusenJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbitKesalahan dan penyelesaian biasa



Pastikan kabel kuasa dan sirkuit elektrik tidak rosak

produksiApabila cahaya penunjuk untuk menyambung kuasa lif menyala, tekan butang atas. Motor putar tetapi platform angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kuasa tiga-fasa dan pembalikan motor. Hanya menggantikan mana-mana garis dua fasa.

Platform penangkapan lengan lengan lengan menerima baja struktur berkualiti tinggi, dengan penywelding sisi tunggal dan proses bentuk sisi ganda. Ia dilengkapi dengan stesen pam hidraulik impor atau stesen pam hidraulik perusahaan kongsi rumah. Platform penangkapan operasi ketinggian tinggi dilengkapi dengan peranti keselamatan seperti valv keseimbangan dan pemeliharaan tekanan automatik, menjadikan platform selamat, boleh dipercayai, dan kekal. Serye platform kerja ketinggian tinggi ini mempunyai ciri-ciri pergerakan fleksibel, angkat stabil, kapasitas muatan besar, dan operasi yang sesuai, kilang kuasa, stesen, kuasa luar dan pembinaan hiasan. Boleh dirancang dan dibuat mengikut keperluan peribadi dan keperluan penggunaan. Sebagai peralatan operasi ketinggian tinggi, prestasi keselamatan platform angkat tetap sangat penting. Bagaimana untuk menilai kualiti platform angkat tetap? Mari kita bercakap secara singkat tentang Kumpulan Mesin Intelligent Zhongyun. When inspecting fixed lifting platform products, it is necessary to carefully observe the quality and precision of the product, as good products cannot be separated from exquisite craftsmanship. Ini boleh dikatakan secara langsung berguna.

Kemampuan untuk menyelesaikan fungsi ini, bagaimana untuk menggabungkan dan konfigur mekanisme ini,LeverkusenPlatform mengangkat liga aluminium empat pilar,LeverkusenPlatform angkat bimbit besar, bahan apa yang patut digunakan untuk setiap bahagian peralatan, dan bagaimana untuk mengatur pemasangan dan penyahpepijatan peralatan. Selain itu, perancang juga patut mempertimbangkan mod operasi lif, sumber kuasa yang patut digunakan kaedah penghantaran apa yang patut digunakan, sama ada parameter teknik betul, dan keperluan produk. Semua aspek tarikan adalah tidak diperlukan, Semuanya mesti dijalankan pertimbangan yang ketat dan berhati-hati. Dengan pembangunan cepat teknologi, terdapat semakin banyak jenis platform angkat dalam kehidupan harian kita yang biasa ialah platform angkat aluminum ikatan jadi, apa prinsip platform angkat aluminum ikatan? Berikutnya, mari kita perkenalkan diri kepada anda.

LeverkusenSekali lagi, jika frekuensi dan amplitud getaran tali kawat besi lif kargo jenis kereta api panduan semasa operasi adalah relatif tinggi, ia disarankan untuk memilih minyak dengan kapasitas adsorpsi tinggi. Apabila menggunakan tali kawat besi lif kargo jenis kereta api panduan, lebih baik menggunakannya pada suhu ° C; Soak minyak kiri dan kanan dengan teliti sebelum menghapuskan sebarang kelebihan

Semak orientasi relatif antara dinding sokongan kabel dan bingkai panduan kabel

Semua saluran sambungan mesti mempunyai pins pecah dan cukup.


AdreMaklumat produk lain
  • CasoriaPlatform mengangkat garpu gunting trek mengatasi sendiriKeperluan khusus untuk pengurusan dan

    CasoriaPlatform mengangkat garpu gunting trek mengatasi sendiriKeperluan khusus untuk pengurusan dan

  • CasoriaPlatform mengangkat talian aluminumCara memilih berkualiti tinggi, tahan lama dan murah

    CasoriaPlatform mengangkat talian aluminumCara memilih berkualiti tinggi, tahan lama dan murah

  • GhazabPiawai ujian untuk pengubah tenggelam minyakMenganalisis penyebab melepuh dinding

    GhazabPiawai ujian untuk pengubah tenggelam minyakMenganalisis penyebab melepuh dinding

  • NapoliPembuat lift guntingHarga yang tinggi boleh membuka saluran spiral ke bawah

    NapoliPembuat lift guntingHarga yang tinggi boleh membuka saluran spiral ke bawah

  • NapoliJembatan pengangkutan aliran hidraulikMemproses masalah umum baru dan penyelesaian yang sesuai

    NapoliJembatan pengangkutan aliran hidraulikMemproses masalah umum baru dan penyelesaian yang sesuai

  • RyanJembatan penerbangan hidraulik elektrik tetapAlat ujian profesional

    RyanJembatan penerbangan hidraulik elektrik tetapAlat ujian profesional

  • RyanPlatform mengangkat garpu gunting yang diletak keretaJulat Produk

    RyanPlatform mengangkat garpu gunting yang diletak keretaJulat Produk

  • RyanPlatform pemulihan bahan ketinggian tinggiBagaimana pemasaran melakukan promosi dalam talian

    RyanPlatform pemulihan bahan ketinggian tinggiBagaimana pemasaran melakukan promosi dalam talian

  • segera:Peringatan: Maklumat LeverkusenJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbitKesalahan dan penyelesaian biasa memberi anda LeverkusenJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbitKesalahan dan penyelesaian biasa oleh syarikat kami, perkhidmatan LeverkusenJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbitKesalahan dan penyelesaian biasa dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk LeverkusenJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbitKesalahan dan penyelesaian biasa, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian LeverkusenJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbitKesalahan dan penyelesaian biasa. LeverkusenJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbitKesalahan dan penyelesaian biasa di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di LeverkusenJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbitKesalahan dan penyelesaian biasa, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!