NackaJadual parameter penukar tenggelam minyakApa jenis faedah yang muncul

  • masa pelepasan:2022-05-29 10:36:09
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:553
  • Penerangan pantas:

    Nacka,Kebocoran minyak dari radiator paip panasPengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering

Kandungan artikel

Kebocoran minyak dari radiator paip panas

Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.

NackaBagaimana tahap kualiti pengubah jenis kering dibandingkan dengan negara asing?

& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

NassjoKol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.

Sebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

Sebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.


NackaJadual parameter penukar tenggelam minyakApa jenis faedah yang muncul



Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

Semasa operasi pengubah, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.

Kost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.

Sebelum impuls tiada muatan ditutup,NackaPengubah bekalan kuasa,NackaSemasa nilai pengubah distribusi, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.


NackaJadual parameter penukar tenggelam minyakApa jenis faedah yang muncul



Apabila mengambil sampel dalam tong bensin besar, tetapi tidak kurang dari tong. Apabila mengumpulkan sampel dalam batch pail atau botol ukuran kecil dan tengah, sampel akan diambil mengikut % jumlah botol (botol).

Di mana saya boleh mencarinya?Pemburukan pengisihan Solenoid

Bagaimana memilih pengubah jenis kering

If the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally,NackaBerapa banyak pengubah 1000 KVA, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.

NackaApabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

Akhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam, dengan kekuatan dan ketat yang baik, yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.

Pembuat pengubah jenis kering

AdreMaklumat produk lain
  • BarlettaJembatan memuatkan bekasApakah perkara penting dalam rancangan reka bentuk

    BarlettaJembatan memuatkan bekasApakah perkara penting dalam rancangan reka bentuk

  • BarlettaPlatform angkat bimbit besarAdakah harganya murah?

    BarlettaPlatform angkat bimbit besarAdakah harganya murah?

  • BarlettaPemulihan semula ketinggian tinggi automatikuntuk apa ia digunakan

    BarlettaPemulihan semula ketinggian tinggi automatikuntuk apa ia digunakan

  • SabirabadPenyembung tegangan tinggi pengubah tenggelam minyakApakah kesan pembangunan

    SabirabadPenyembung tegangan tinggi pengubah tenggelam minyakApakah kesan pembangunan

  • MagdeburgElectric hydraulic fixed lifting platformSorotan industri

    MagdeburgElectric hydraulic fixed lifting platformSorotan industri

  • MagdeburgJembatan naik bimbit hidraulikSebut harga tetap stabil

    MagdeburgJembatan naik bimbit hidraulikSebut harga tetap stabil

  • Taman Udara Baden BadenJembatan naik bergerak hidraulikApa maksudnya memasuki pasaran antarabangsa

    Taman Udara Baden BadenJembatan naik bergerak hidraulikApa maksudnya memasuki pasaran antarabangsa

  • Taman Udara Baden BadenPlatform angkat gerak garpu guntingKepelbagaian fungsi

    Taman Udara Baden BadenPlatform angkat gerak garpu guntingKepelbagaian fungsi

  • segera:Peringatan: Maklumat NackaJadual parameter penukar tenggelam minyakApa jenis faedah yang muncul memberi anda NackaJadual parameter penukar tenggelam minyakApa jenis faedah yang muncul oleh syarikat kami, perkhidmatan NackaJadual parameter penukar tenggelam minyakApa jenis faedah yang muncul dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk NackaJadual parameter penukar tenggelam minyakApa jenis faedah yang muncul, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian NackaJadual parameter penukar tenggelam minyakApa jenis faedah yang muncul. NackaJadual parameter penukar tenggelam minyakApa jenis faedah yang muncul di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di NackaJadual parameter penukar tenggelam minyakApa jenis faedah yang muncul, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!