BeixuepingHarga pengubah jenis kering 2500Pandangan yang tidak konsisten terhadap tinjauan industri

  • masa pelepasan:2022-05-28 23:54:05
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:265
  • Penerangan pantas:

    Beixueping, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.Permukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pempros

Kandungan artikel
nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

Permukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.

BeixuepingPeranti pendaratan dua titik dari inti besi disebabkan oleh bekas penywelding sisa;

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

Al KhawrPembuat pengubah jenis kering

Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak,BeixuepingGrid Negara Transformer, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?


BeixuepingHarga pengubah jenis kering 2500Pandangan yang tidak konsisten terhadap tinjauan industri



Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, tingkat keseluruhan industri pengubah China pada tahap ini pada dasarnya adalah antarabangsa, dan tingkat kualiti tidak berbeza dari tingkat barang luar negeri& rdquo; Orang yang bertanggungjawab atas Persekutuan Perubahan Persekutuan Peralatan Rumah China mengatakan.

Untuk pemasangan tongkat kilat,BeixuepingPengubah kuasa jenis kering 1250kva, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api,BeixuepingMod pendinginan pengubah kuasa, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.

peringkatIa termasuk prestasi dan penggunaan utama bahan lapisan mengisolasi, berbagai bahagian lapisan mengisolasi, proses penghasilan komponen dan standar kualiti; Performasi dan penggunaan utama berbilang wayar, proses induktansi koil dari berbagai cara koil elektromagnetik proses penyelesaian dan piawai kualiti, proses keseluruhan sut dan piawai kualiti koil elektromagnetik; Parameter prestasi utama inti ferrit, proses potong cip besi, proses tumpukan inti dan piawai kualiti, proses produksi dan piawai kualiti perisai elektromagnetik.

Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

Untuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.


BeixuepingHarga pengubah jenis kering 2500Pandangan yang tidak konsisten terhadap tinjauan industri



Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

asetShell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.

Peralatan induktif sekunder di stesen pengedaran (seperti pengubah, pengubah tensi reli kenderaan, AC, dll.), semua bekerja secara biasa. Menurut semasa AC, inti pengubah resisten angin akan mengeluarkan bunyi "buzzing and buzzing" dengan irama yang sama dan nada tertentu. Staf operasi pengubah seharusnya memahami dan menangkap ciri-ciri bunyi dan akan ada bunyi dan bahkan "crackling" dalam kes kegagalan peralatan umum& rdquo; Bunyi memuat dan membuang boleh membedakan generasi dan ciri-ciri perisian biasa cacat menurut undang-undang muzik dan perubahan bunyi apabila segala-galanya normal dan tidak normal.

Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.

BeixuepingMatikan valv pintu (valv kupu-kupu) komputer tablet kiri dan kanan dari radiator paip panas untuk mengisolasi minyak dalam radiator paip panas dari minyak dalam tangki, untuk mengurangi tekanan kerja dan kebocoran. Selepas lokasi kebocoran ditentukan, perawatan permukaan yang sesuai akan dilakukan, kemudian bahan mentah biru Fushi akan dipilih untuk perawatan penyegelan.

Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.

Syarikat pengubah minyak terjun

AdreMaklumat produk lain
  • La Seine sur merPemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftPeluang Strategik dalam Industr

    La Seine sur merPemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftPeluang Strategik dalam Industr

  • La Seine sur merJembatan naik bimbit 10 tonBagaimana kita dapat memanfaatkan segala yang terbaik

    La Seine sur merJembatan naik bimbit 10 tonBagaimana kita dapat memanfaatkan segala yang terbaik

  • La Seine sur merLift luar rumah di tingkat tiga.Keupayaan menyusun yang kuat

    La Seine sur merLift luar rumah di tingkat tiga.Keupayaan menyusun yang kuat

  • AshtarakPenukar jenis kotak 50 kVBawalah anda memahami keadaan baru

    AshtarakPenukar jenis kotak 50 kVBawalah anda memahami keadaan baru

  • BiscegliePlatform penangkapan hidraulik garpu guntingApa kerja penerimaan yang perlu dilakukan

    BiscegliePlatform penangkapan hidraulik garpu guntingApa kerja penerimaan yang perlu dilakukan

  • BisceglieTekanan hidraulik paksi naik bimbitBercakap mengenai trend baru

    BisceglieTekanan hidraulik paksi naik bimbitBercakap mengenai trend baru

  • DunakesziPlatform type hydraulic boarding bridgePenggunaan meluas

    DunakesziPlatform type hydraulic boarding bridgePenggunaan meluas

  • DunakesziJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbitKeperluan ketepatan dimensi

    DunakesziJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbitKeperluan ketepatan dimensi

  • segera:Peringatan: Maklumat BeixuepingHarga pengubah jenis kering 2500Pandangan yang tidak konsisten terhadap tinjauan industri memberi anda BeixuepingHarga pengubah jenis kering 2500Pandangan yang tidak konsisten terhadap tinjauan industri oleh syarikat kami, perkhidmatan BeixuepingHarga pengubah jenis kering 2500Pandangan yang tidak konsisten terhadap tinjauan industri dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BeixuepingHarga pengubah jenis kering 2500Pandangan yang tidak konsisten terhadap tinjauan industri, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BeixuepingHarga pengubah jenis kering 2500Pandangan yang tidak konsisten terhadap tinjauan industri. BeixuepingHarga pengubah jenis kering 2500Pandangan yang tidak konsisten terhadap tinjauan industri di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BeixuepingHarga pengubah jenis kering 2500Pandangan yang tidak konsisten terhadap tinjauan industri, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!