DubendorfModel pengubah jenis kering SCBAnalisis ubah bentuk

  • masa pelepasan:2022-05-29 14:59:44
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:348
  • Penerangan pantas:

    Dubendorf,Terdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kerin

Kandungan artikel

Terdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.

Selepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

DubendorfPeringatan suhu berlebihan dan perjalanan: mengumpulkan isyarat data suhu angin atau inti besi mengikut resistor pengukuran suhu sistem termistir PTC yang terpisah dalam angin tegangan bawah. Apabila suhu pembuluh pengubah naik lagi, perisian sistem mengeluarkan sistem penggera suhu berlebihan; Jika suhu meningkat ke [UNK] lagi dan pengubah tidak lagi boleh beroperasi, isyarat data perjalanan suhu berlebihan mesti dipindahkan ke sirkuit penyelenggaran sekunder, dan pengubah mesti tergesa-gesa dengan cepat.

Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah,DubendorfPengubah kuasa 20kV, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.

Bandar DavaoSebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:


DubendorfModel pengubah jenis kering SCBAnalisis ubah bentuk



Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

Melangkah proses pengubah jenis kering?

Setelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.

Jabatan KewanganSebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

Kebocoran minyak di flange looper

Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik, menghasilkan banyak tubuh uap, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa, menyebabkan nyalakan kasing,DubendorfTeknologi produksi pengubah tenggelam minyak, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar, membahayakan semua produksi,DubendorfBerapa banyak pengubah kotak 50 KVA, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.


DubendorfModel pengubah jenis kering SCBAnalisis ubah bentuk



Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).

Tanda kualiti tinggiUntuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa kerosakan mesin dan peralatan, dll.

Untuk mengelakkan kerosakan tekanan berlebihan lebih baik, kumpulan penyelenggaraan tekanan berlebihan Penangkat Tekanan Tinggi (seperti penyelenggara tekanan tenaga tenaga tinggi oksid zink ycs aktif) akan dipenuhi semula di sisi saluran bas tekanan berfungsi penukar jenis kering.

Operasi pengubah tenggelam minyak

DubendorfLangkah pertama dalam pengiraan proses gelombang keseluruhan adalah untuk menghitung parameter as as Internet seperti induktan, kapasitas dan penentang. Ketepatan parameter asas tersebut merugikan hasil pengiraan keseluruhan proses gelombang. Untuk pengiraan induktan, model yang baik adalah model kuat bagi lajur inti penukar tak terbatas, tetapi terdapat banyak kaedah pengiraan.

Langkah pertama dalam pengiraan proses gelombang keseluruhan adalah untuk menghitung parameter as as Internet seperti induktan, kapasitas dan penentang. Ketepatan parameter asas tersebut merugikan hasil pengiraan keseluruhan proses gelombang. Untuk pengiraan induktan, model yang baik adalah model kuat bagi lajur inti penukar tak terbatas, tetapi terdapat banyak kaedah pengiraan.

Dalam penukar jenis kering perlindungan relay pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa

AdreMaklumat produk lain
  • ProuskovJembatan naik trak bekasTahu sepintas lalu

    ProuskovJembatan naik trak bekasTahu sepintas lalu

  • ProuskovPembuat bimbit jambatan naik hidraulikApakah jenisnya

    ProuskovPembuat bimbit jambatan naik hidraulikApakah jenisnya

  • ProuskovLif rumah tangga kecil VillaGunakan ringkasan dan analisis dan pemprosesan kegagalan

    ProuskovLif rumah tangga kecil VillaGunakan ringkasan dan analisis dan pemprosesan kegagalan

  • MarcavelicaParameter teknikal bagi pengubah jenis kering scb12Analisis keperluan insentif

    MarcavelicaParameter teknikal bagi pengubah jenis kering scb12Analisis keperluan insentif

  • WamzaJadual angkat hidraulikPembangunan pasaran yang pelbagai meningkatkan daya saing

    WamzaJadual angkat hidraulikPembangunan pasaran yang pelbagai meningkatkan daya saing

  • WamzaJembatan naik bimbitKaedah penting untuk mencegah atau melambatkan pemakaian

    WamzaJembatan naik bimbitKaedah penting untuk mencegah atau melambatkan pemakaian

  • UlmJembatan penerbangan hidraulik Jembatan penerbangan tetapCuaca cerah, harga spot melemah terlebih

    UlmJembatan penerbangan hidraulik Jembatan penerbangan tetapCuaca cerah, harga spot melemah terlebih

  • UlmPembuat jambatan naik bimbitPergolakan dalam pemprosesan dan output penjualan

    UlmPembuat jambatan naik bimbitPergolakan dalam pemprosesan dan output penjualan

  • segera:Peringatan: Maklumat DubendorfModel pengubah jenis kering SCBAnalisis ubah bentuk memberi anda DubendorfModel pengubah jenis kering SCBAnalisis ubah bentuk oleh syarikat kami, perkhidmatan DubendorfModel pengubah jenis kering SCBAnalisis ubah bentuk dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk DubendorfModel pengubah jenis kering SCBAnalisis ubah bentuk, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian DubendorfModel pengubah jenis kering SCBAnalisis ubah bentuk. DubendorfModel pengubah jenis kering SCBAnalisis ubah bentuk di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di DubendorfModel pengubah jenis kering SCBAnalisis ubah bentuk, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!