Le ChatelardModel dan spesifikasi pengubah kuasaProses pembetulan

  • masa pelepasan:2022-05-29 14:40:10
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:286
  • Penerangan pantas:

    Le Chatelard,(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m, dan kereta peli

Kandungan artikel

(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Le ChatelardBetul, sebagai & ldquo; Kereta Great Lars & rdquo;, Selepas itu, satu pengubah kecil kva diganti, dan kadar penggunaan hampir, Namun, parameter utama dua pengubah diteliti seperti yang dipaparkan dalam Jadual . Jadual Evaluasi parameter utama kapasitas pengubah (VA) kehilangan besi (W) kehilangan tembaga (W). Pertama, kuasa output disimpan mengikut kaedah pengiraan biasa (mengabaikan kehilangan tembaga): keputusan di atas menunjukkan kehilangan pengubah kapasitas besar lebih rendah daripada yang pengubah kapasitas kecil, yang sebenarnya menghabiskan tenaga elektromagnetik.

oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, melakukan ia dua kali putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel, dan kemudian lukis sampel minyak.

Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

Bahkan,Le ChatelardAnalisis pasar pengubah jenis kering, peranti pendaratan faktor keselamatan boleh dibahagi menjadi perlindungan pendaratan, peranti pendaratan kejutan elektrik dan peranti pendaratan radiasi gelombang elektromagnetik. Pemasangan perlindungan adalah menggunakannya untuk loop untuk membuat kemudahan mencapai wayar grounding yang dinyatakan oleh fungsi.


Le ChatelardModel dan spesifikasi pengubah kuasaProses pembetulan



Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

Kehilangan besi pengubah termasuk dua tahap. Pertama adalah kehilangan histeresis yang diperkenalkan oleh pembuat pengubah. Apabila litar AC berdasarkan pengubah, mengikut garis induksi magnetik inti ferrit pengubah orientasinya dan perubahan saiz dengan perubahan, yang mempromosikan struktur molekul dalaman inti ferrit untuk berinteraksi satu sama lain, melepaskan tenaga, dan kemudian kehilangan sebahagian tenaga elektromagnetik, iaitu kehilangan histeresis. Yang lain adalah kehilangan vortex apabila pengubah berfungsi.

Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.

Keperlukan pemeriksaanKaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa

Bunyi dalam kes kegagalan fasa

Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?


Le ChatelardModel dan spesifikasi pengubah kuasaProses pembetulan



Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah

projekIsolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.

Untuk mengelakkan kerosakan tekanan berlebihan lebih baik,Le ChatelardSpesifikasi kemampuan pengubah kuasa 10kV, kumpulan penyelenggaraan tekanan berlebihan Penangkat Tekanan Tinggi (seperti penyelenggara tekanan tenaga tenaga tinggi oksid zink ycs aktif) akan dipenuhi semula di sisi saluran bas tekanan berfungsi penukar jenis kering.

Syarikat pengubah minyak terjun

Le ChatelardKerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis,Le ChatelardStabilisasi Tengah Transformer, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).

Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

Pengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.

AdreMaklumat produk lain
  • Taman Udara Baden BadenPlatform mengangkat garpu gunting bergerak sendiriNilai direalisasikan dalam

    Taman Udara Baden BadenPlatform mengangkat garpu gunting bergerak sendiriNilai direalisasikan dalam

  • Taman Udara Baden BadenTahap putaran mengangkat tetapMengapa menjadi penting dalam kawalan proses in

    Taman Udara Baden BadenTahap putaran mengangkat tetapMengapa menjadi penting dalam kawalan proses in

  • OmahaPlatform angkat hidraulik lajurIa adalah peralatan moden yang penting

    OmahaPlatform angkat hidraulik lajurIa adalah peralatan moden yang penting

  • OmahaRancangan jambatan naikPetikan harian

    OmahaRancangan jambatan naikPetikan harian

  • Chehanouf10 ton jambatan naik bimbitAnalisis spesifikasi operasi

    Chehanouf10 ton jambatan naik bimbitAnalisis spesifikasi operasi

  • ChehanoufPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriLangkah penggabungan dan penyusunan semul

    ChehanoufPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriLangkah penggabungan dan penyusunan semul

  • ChehanoufTekanan hidraulik automatik penuh untuk mesin gulung platApakah faktor yang mempengaruhi pe

    ChehanoufTekanan hidraulik automatik penuh untuk mesin gulung platApakah faktor yang mempengaruhi pe

  • LublinPlatform angkat hidraulik lif bergerakBoleh membuat kesan yang memutarbelitkan

    LublinPlatform angkat hidraulik lif bergerakBoleh membuat kesan yang memutarbelitkan

  • segera:Peringatan: Maklumat Le ChatelardModel dan spesifikasi pengubah kuasaProses pembetulan memberi anda Le ChatelardModel dan spesifikasi pengubah kuasaProses pembetulan oleh syarikat kami, perkhidmatan Le ChatelardModel dan spesifikasi pengubah kuasaProses pembetulan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Le ChatelardModel dan spesifikasi pengubah kuasaProses pembetulan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Le ChatelardModel dan spesifikasi pengubah kuasaProses pembetulan. Le ChatelardModel dan spesifikasi pengubah kuasaProses pembetulan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Le ChatelardModel dan spesifikasi pengubah kuasaProses pembetulan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!