berneKuasa pengubah tiga-fasaItem ujian

  • masa pelepasan:2022-05-29 13:14:22
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:68
  • Penerangan pantas:

    berne,Dalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan ant

Kandungan artikel

Dalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

berneMenurut statistik untuk menguasai kedudukan teknikal global utama, industri pengubah bergantung pada dua data kunci, volum komoditi dan aras tenaga. Sejak & ldquo; Rencana Lima Tahun ke-; Pada tahap awal, China telah menjadi negara yang kuat dalam produksi, penghasilan dan aplikasi pengubah jenis kering di seluruh dunia, tetapi ia bukan negara yang besar.

Ia termasuk prestasi dan penggunaan utama bahan lapisan mengisolasi, berbagai bahagian lapisan mengisolasi, proses penghasilan komponen dan standar kualiti; Performasi dan penggunaan utama berbilang wayar, proses induktansi koil dari berbagai cara koil elektromagnetik, proses penyelesaian dan piawai kualiti,berneJadual parameter penukar tenggelam minyak, proses keseluruhan sut dan piawai kualiti koil elektromagnetik; Parameter prestasi utama inti ferrit, proses potong cip besi, proses tumpukan inti dan piawai kualiti, proses produksi dan piawai kualiti perisai elektromagnetik.

MogokDalam keseluruhan proses penghantaran tenaga elektromagnetik dalam sistem bekalan kuasa ia pasti akan menyebabkan kehilangan tenaga dan kuasa output. Apabila mengangkut kuasa output yang sama, kehilangan tenaga adalah secara bertentangan dengan tenaga, dan kehilangan tenaga output adalah bertentangan dengan meter kuasa dua tenaga. Pengubah digunakan untuk meningkatkan tenaga dan mengurangkan kerosakan penutup.

Pengubah kuasa juga digunakan untuk ujian, yang dipanggil pengubah kuasa ujian. Ia boleh dibahagi menjadi pengubah kuasa yang boleh dihancurkan, pengubah minyak,bernePengubah 1600 minyak tenggelam, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.


berneKuasa pengubah tiga-fasaItem ujian



Untuk kebocoran yang telah berlaku, cari titik kebocoran dahulu, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius, sekop atau tembakan tajam boleh dipilih. Titik kebocoran boleh dipilih dengan alat khas untuk bahan logam. Selepas memanipulasi kebocoran, permukaan rawatan akan dibersihkan dan bersih. Bahan komposit polimer kebanyakan dipilih untuk konsolidasi kering. Selepas konsolidasi kering, tujuan rawatan jangka panjang kebocoran boleh dicapai.

Penukar jenis kering adalah peralatan elektrik biasa, yang boleh digunakan untuk menukar tenaga bertukar satu nilai piawai ke nilai piawai yang lain dengan frekuensi yang sama. Penukar jenis kering melangkah naik digunakan untuk menukar tenaga berganti grad rendah ke tenaga berganti grad tinggi yang lain dengan frekuensi yang sama. Ia digunakan secara luas dalam industri frekuensi tinggi, seperti bekalan kuasa frekuensi pembolehubah.

Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak

projekOleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupan


berneKuasa pengubah tiga-fasaItem ujian



Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupan

Produsi keselamatanBagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

Betul, sebagai & ldquo; Kereta Great Lars & rdquo;, Selepas itu, satu pengubah kecil kva diganti, dan kadar penggunaan hampir, Namun, parameter utama dua pengubah diteliti seperti yang dipaparkan dalam Jadual . Jadual Evaluasi parameter utama kapasitas pengubah (VA) kehilangan besi (W) kehilangan tembaga (W). Pertama, kuasa output disimpan mengikut kaedah pengiraan biasa (mengabaikan kehilangan tembaga): keputusan di atas menunjukkan kehilangan pengubah kapasitas besar lebih rendah daripada yang pengubah kapasitas kecil, yang sebenarnya menghabiskan tenaga elektromagnetik.

Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.

berneBunyi pengubah jenis kering berasal dari

Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

Selepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

AdreMaklumat produk lain
  • AshbournePlatform angkat bimbit 12 meterCara memilih berkualiti tinggi, tahan lama dan murah

    AshbournePlatform angkat bimbit 12 meterCara memilih berkualiti tinggi, tahan lama dan murah

  • AshbournePlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriPerlu mempertimbangkan keseimbangan pelb

    AshbournePlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriPerlu mempertimbangkan keseimbangan pelb

  • CochabambaPenukar jenis kering 200 KVAKejutan untuk pelanggan

    CochabambaPenukar jenis kering 200 KVAKejutan untuk pelanggan

  • PittsburghPlatform angkat hidraulik 6-meterKeperluan pasaran dijangka bertambah baik

    PittsburghPlatform angkat hidraulik 6-meterKeperluan pasaran dijangka bertambah baik

  • PittsburghJenis bergerak hidraulik paksi naikBerhati-hati semasa menggunakan titik-titik ini

    PittsburghJenis bergerak hidraulik paksi naikBerhati-hati semasa menggunakan titik-titik ini

  • IndianapolisJembatan penerbangan tetap hidraulikAdakah prospek pembangunan baik kerana zaman sekaran

    IndianapolisJembatan penerbangan tetap hidraulikAdakah prospek pembangunan baik kerana zaman sekaran

  • IndianapolisPlatform angkat bimbit besarKaedah klasifikasi yang berbeza

    IndianapolisPlatform angkat bimbit besarKaedah klasifikasi yang berbeza

  • IndianapolisPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaMemahami konotasi asas keterbukaan dengan

    IndianapolisPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaMemahami konotasi asas keterbukaan dengan

  • segera:Peringatan: Maklumat berneKuasa pengubah tiga-fasaItem ujian memberi anda berneKuasa pengubah tiga-fasaItem ujian oleh syarikat kami, perkhidmatan berneKuasa pengubah tiga-fasaItem ujian dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk berneKuasa pengubah tiga-fasaItem ujian, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian berneKuasa pengubah tiga-fasaItem ujian. berneKuasa pengubah tiga-fasaItem ujian di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di berneKuasa pengubah tiga-fasaItem ujian, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!