GenevaKotak TransformerBahan mentah biasa

  • masa pelepasan:2022-05-29 13:07:53
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:159
  • Penerangan pantas:

    Geneva,GenevaTentang pengubah,Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;Pembuat pengubah kuasaGenevaPenyebab akar jenis

Kandungan artikel
GenevaTentang pengubah,

Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;

Pembuat pengubah kuasa

GenevaPenyebab akar jenis ketidakpastian ini ialah pengubah & ldquo; Troli Dalar & rdquo; Bila,GenevaPengubah kuasa tiga fasa, kita perlu menggantikan pengubah kapasitas besar dengan pengubah kapasitas kecil dengan kadar penggunaan tinggi, dan kemudian hanya mempertimbangkan kehilangan besi dan mengabaikan kehilangan tembaga. Sebenarnya, untuk beban tertentu, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak jadi ia menghabiskan tenaga elektromagnetik.

Secara umum, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

Al FashnApabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid,GenevaPenukar kuasa S13-50 / 10, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa


GenevaKotak TransformerBahan mentah biasa



Mod wayar pengubah jenis kering:

Pembuat pengubah mengatakan pada tahap ini, pasar pengubah penyimpanan tenaga China adalah relatif terbelah, ditambah dengan keterangan faktor seperti ambang rendah di lapangan, syarikat yang tidak sama kekurangan penilaian dan spesifikasi, dan inovasi teknikal yang tidak sesuai, memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.

Selepas memegang bolt longgar, segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.


GenevaKotak TransformerBahan mentah biasa



Segel kebocoran minyak

pengetahuanGaris sifar pengubah kuasa disambungkan dengan peralatan yang berfungsi. Oleh kerana tenaga yang dibentuk oleh pelayan semasa operasi akan dihantar ke pengubah kuasa bersama kabel, pengubah kuasa akan dipindahkan dan dihantar ke mesin dan peralatan yang menggunakan kuasa. Apakah garis sifar pengubah kuasa sebenar? Mari kita perkenalkannya kepada kita.

Isolasi antara lembaran besi silikon rosak, menghasilkan pemanasan dan mencair inti besi;

Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.

GenevaKebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

Menurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.

AdreMaklumat produk lain
  • BaghlanPengubah sistem kuasaBeli kerja subsidi

    BaghlanPengubah sistem kuasaBeli kerja subsidi

  • XinzhouPlatform angkat hidraulik 3-meterCiri, prestasi dan aplikasi

    XinzhouPlatform angkat hidraulik 3-meterCiri, prestasi dan aplikasi

  • XinzhouJembatan naik bimbit hidraulikPrinsip pemilihan dan majlis yang berlaku

    XinzhouJembatan naik bimbit hidraulikPrinsip pemilihan dan majlis yang berlaku

  • Frankfurt am MainJambatan naik jenis jambatanKaedah industri untuk mengatasi kebocoran

    Frankfurt am MainJambatan naik jenis jambatanKaedah industri untuk mengatasi kebocoran

  • Frankfurt am MainPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaStrategi untuk mengelakkan pengaruh t

    Frankfurt am MainPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaStrategi untuk mengelakkan pengaruh t

  • Frankfurt am MainPlatform penangkapan hidraulik tahapBagaimana memastikan kebolehpercayaan dalam ind

    Frankfurt am MainPlatform penangkapan hidraulik tahapBagaimana memastikan kebolehpercayaan dalam ind

  • GardezPengubah stesenAnda dialu-alukan untuk membeli

    GardezPengubah stesenAnda dialu-alukan untuk membeli

  • Salt LakePlatform angkat hidraulik 5 tonKualiti kilang yang besar

    Salt LakePlatform angkat hidraulik 5 tonKualiti kilang yang besar

  • segera:Peringatan: Maklumat GenevaKotak TransformerBahan mentah biasa memberi anda GenevaKotak TransformerBahan mentah biasa oleh syarikat kami, perkhidmatan GenevaKotak TransformerBahan mentah biasa dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk GenevaKotak TransformerBahan mentah biasa, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian GenevaKotak TransformerBahan mentah biasa. GenevaKotak TransformerBahan mentah biasa di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di GenevaKotak TransformerBahan mentah biasa, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!