KopingKehilangan piawai pengubah jenis keringSemua jenis fungsi yang anda tidak tahu

  • masa pelepasan:2022-05-29 11:55:40
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:582
  • Penerangan pantas:

    Koping, ia patut diizolasi sebelum digunakanJika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenark

Kandungan artikel
ia patut diizolasi sebelum digunakan

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Secara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

KopingMelangkah proses pengubah jenis kering?

Pembuat pengubah kuasa

LahoyskPembuat pengubah kuasa

Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

Untuk kebocoran yang telah berlaku, cari titik kebocoran dahulu, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius, sekop atau tembakan tajam boleh dipilih. Titik kebocoran boleh dipilih dengan alat khas untuk bahan logam. Selepas memanipulasi kebocoran,KopingPenukar minyak tenggelam fasa tunggal, permukaan rawatan akan dibersihkan dan bersih. Bahan komposit polimer kebanyakan dipilih untuk konsolidasi kering. Selepas konsolidasi kering,KopingBilik pengubah jenis kotak, tujuan rawatan jangka panjang kebocoran boleh dicapai.


KopingKehilangan piawai pengubah jenis keringSemua jenis fungsi yang anda tidak tahu



Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;

Pada kuasa bernilai, nisbah kuasa output kepada kuasa input pengubah dipanggil efisiensi pengubah, iaitu & ETA; Adakah efisiensi pengubah; P ialah kuasa input dan P ialah kuasa output.

Ia termasuk prestasi dan penggunaan utama bahan lapisan mengisolasi, berbagai bahagian lapisan mengisolasi, proses penghasilan komponen dan standar kualiti; Performasi dan penggunaan utama berbilang wayar, proses induktansi koil dari berbagai cara koil elektromagnetik, proses penyelesaian dan piawai kualiti, proses keseluruhan sut dan piawai kualiti koil elektromagnetik; Parameter prestasi utama inti ferrit, proses potong cip besi, proses tumpukan inti dan piawai kualiti, yang meleleh dan menyalakan, menghasilkan banyak tubuh uap, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar menyebabkan nyalakan kasing, membahayakan semua produksi, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.

Pengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.

Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.


KopingKehilangan piawai pengubah jenis keringSemua jenis fungsi yang anda tidak tahu



Operasi pengubah tenggelam minyak

Jabatan PengurusanMinyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.

Pasar pengubah dalaman lambat

Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius,KopingPenukar bilik pemulihan, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.

KopingJika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.

Penyebar bunyi pengubah jenis kering

AdreMaklumat produk lain
  • ZwallerPlatform angkat bimbit besarPemantauan pasaran dan analisis pembangunan

    ZwallerPlatform angkat bimbit besarPemantauan pasaran dan analisis pembangunan

  • ZwallerPemulihan semula ketinggian tinggi secara automatikParameter prestasi utama

    ZwallerPemulihan semula ketinggian tinggi secara automatikParameter prestasi utama

  • BoltonPengubah jenis kering scb13-1250kvaFaktor utama harga

    BoltonPengubah jenis kering scb13-1250kvaFaktor utama harga

  • Lamezia TermePlatform angkat hidraulik diletak silinderApa yang harus diberi perhatian dalam pembina

    Lamezia TermePlatform angkat hidraulik diletak silinderApa yang harus diberi perhatian dalam pembina

  • Lamezia TermeJembatan boarding yang boleh dikembalikanOperasi but

    Lamezia TermeJembatan boarding yang boleh dikembalikanOperasi but

  • PoznanTekanan hidraulik paksi boarding tetapPerubahan untuk pembangunan

    PoznanTekanan hidraulik paksi boarding tetapPerubahan untuk pembangunan

  • PoznanPlatform angkat gerak garpu guntingKaedah pemeriksaan kualiti

    PoznanPlatform angkat gerak garpu guntingKaedah pemeriksaan kualiti

  • PoznanPemulihan semula ketinggian tinggi semi-automatikCara mengurangkan keparahan kemalangan

    PoznanPemulihan semula ketinggian tinggi semi-automatikCara mengurangkan keparahan kemalangan

  • segera:Peringatan: Maklumat KopingKehilangan piawai pengubah jenis keringSemua jenis fungsi yang anda tidak tahu memberi anda KopingKehilangan piawai pengubah jenis keringSemua jenis fungsi yang anda tidak tahu oleh syarikat kami, perkhidmatan KopingKehilangan piawai pengubah jenis keringSemua jenis fungsi yang anda tidak tahu dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KopingKehilangan piawai pengubah jenis keringSemua jenis fungsi yang anda tidak tahu, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KopingKehilangan piawai pengubah jenis keringSemua jenis fungsi yang anda tidak tahu. KopingKehilangan piawai pengubah jenis keringSemua jenis fungsi yang anda tidak tahu di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KopingKehilangan piawai pengubah jenis keringSemua jenis fungsi yang anda tidak tahu, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!