KristinehamnKawalan elektronik kuasaApa yang hendak digunakan

  • masa pelepasan:2022-05-29 11:49:01
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:233
  • Penerangan pantas:

    Kristinehamn, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besiApabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar a

Kandungan artikel
terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi

Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

KristinehamnPembuat Transformer biasanya mengadopsi kising perlindungan IP, yang boleh mengelakkan masukan tanah yang kuat dengan diameter lebih dari mm dan haiwan seperti tikus, ular, kucing dan burung,KristinehamnPlease take the official translations! You find them here: http: // europa. eu. int/ eur- lex/ lex/ LexUriServ/ LexUriServ. do? uri=CELEX: 32001L0059: EN: HTML, yang menyebabkan kesalahan umum yang jahat seperti kesalahan sirkuit pendek dan kegagalan kuasa dan menyediakan penghalang alam yang selamat bagi bahagian yang bertenaga. Jika peralatan pengubah perlu berada di luar, kasing perlindungan IP boleh diadopsi. Selain perlindungan IP di atas, ia boleh menghindari & DEG dengan bisektor; Air jatuh di sudut. Namun, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

NamanganBunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.

Pasukan pengubah kuasa


KristinehamnKawalan elektronik kuasaApa yang hendak digunakan



Solusi bunyi pengubah jenis kering

Kaedah sentuhan tangan untuk pemeriksaan pengubah

Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,

harga pasaranKebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

Penghakiman cacat pengubah kuasa


KristinehamnKawalan elektronik kuasaApa yang hendak digunakan



(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

OK atau tidak?Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Minyak pengubah yang tidak digunakan yang sesuai dengan piawai baru patut dipilih untuk penggantian minyak pengubah minyak. Selain itu, minyak dengan dasar yang sama,KristinehamnInduktor Transformer, tanda yang sama dan jenis aditif yang sama dijangka mempunyai kesan yang lebih kuat. Karakteristik minyak tidak boleh lebih rendah daripada minyak dalam peralatan mekanik. Apabila minyak baru yang tersisa kurang dari %, umumnya tiada masalah. Bagaimanapun, jika terdapat jumlah besar minyak yang tersisa, analisis kromatografik minyak dan ujian tekanan akan dilakukan sebelum jenis minyak untuk memastikan tiada noda minyak, melaksanakan precipitation, dan nilai asid dan kehilangan dielektrik tidak boleh melebihi minyak dalam mesin dan peralatan.

(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari ,KristinehamnPengawal suhu cerdas untuk pengubah jenis kering, m.

KristinehamnKapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.

Penyebar bunyi pengubah jenis kering

Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.

AdreMaklumat produk lain
  • ElblagPembuat jambatan naik automobileMemanfaatkan pasaran

    ElblagPembuat jambatan naik automobileMemanfaatkan pasaran

  • Pantai yang panjangJembatan naik kecilPembangunan jenama yang baik

    Pantai yang panjangJembatan naik kecilPembangunan jenama yang baik

  • Pantai yang panjangPlatform angkat lengan kurvaArahan penggunaan

    Pantai yang panjangPlatform angkat lengan kurvaArahan penggunaan

  • Pantai yang panjangLift penglihatan villa rumahAdakah anda tahu peranan khusus

    Pantai yang panjangLift penglihatan villa rumahAdakah anda tahu peranan khusus

  • Santo DomingoModel tiga dimensi pengubah jenis keringTawaran baru

    Santo DomingoModel tiga dimensi pengubah jenis keringTawaran baru

  • GarlandJenis tetap platform angkat hidraulikApa pandangannya

    GarlandJenis tetap platform angkat hidraulikApa pandangannya

  • GarlandPembuat paksi naikKelayakan Perundingan Kejuruteraan Industri

    GarlandPembuat paksi naikKelayakan Perundingan Kejuruteraan Industri

  • AntonyJembatan naik kecil sederhanaAktiviti pasar

    AntonyJembatan naik kecil sederhanaAktiviti pasar

  • segera:Peringatan: Maklumat KristinehamnKawalan elektronik kuasaApa yang hendak digunakan memberi anda KristinehamnKawalan elektronik kuasaApa yang hendak digunakan oleh syarikat kami, perkhidmatan KristinehamnKawalan elektronik kuasaApa yang hendak digunakan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KristinehamnKawalan elektronik kuasaApa yang hendak digunakan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KristinehamnKawalan elektronik kuasaApa yang hendak digunakan. KristinehamnKawalan elektronik kuasaApa yang hendak digunakan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KristinehamnKawalan elektronik kuasaApa yang hendak digunakan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!