GustavsbergKapasiti muatan berlebihan dan masa pengubah yang ditenggelamkan minyakMasalah apa yang h

  • masa pelepasan:2022-05-29 11:22:28
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:132
  • Penerangan pantas:

    Gustavsberg, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kacaOperasi pengubah tenggelam minyakKemudian tekan paip cabang dengan ibu jar

Kandungan artikel
jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca

Operasi pengubah tenggelam minyak

Kemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, melakukan ia dua kali, dan di tengah tangki minyak kenderaan, kulit tong dan tangki minyak kenderaan atas. The internal iron core and winding clamps are hot due to partial magnetic flux leakage, resulting in insulation damage.

Selepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.

WeruBunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.

Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.


GustavsbergKapasiti muatan berlebihan dan masa pengubah yang ditenggelamkan minyakMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa operasi



Terdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.

Semasa operasi pengubah, nilai perlahan wayar mendarat akan diukur dengan tepat setiap dua tahun.

Pasukan pengubah kuasa

servis teknikalGaris kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah,GustavsbergAdakah terdapat pengubah dalam bilik distribusi, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar,GustavsbergSuhu maksimum pengubah tenggelam minyak, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

Solusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.


GustavsbergKapasiti muatan berlebihan dan masa pengubah yang ditenggelamkan minyakMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa operasi



Pembuat pengubah kuasa

permintaanJika volum pengubah kuasa terlalu kecil,GustavsbergBagaimana untuk memilih pengubah kuasa, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

Banyak orang mungkin tidak tahu banyak tentang penghasil pengubah distribusi kuasa. Sebenarnya, pengubah boleh disambungkan untuk operasi ujian selepas pemeriksaan berhati-hati sebelum pelaburan modal. Selama masa operasi ujian titik berikut mesti diperiksa. Samada terdapat bunyi, kita juga perlu memperhatikan aspek berikut.

Sebab api dalam pengubah kuasa

GustavsbergPerhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?

Perbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms, penutupan akan dikekalkan oleh penangkap tegangan tinggi, dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).

AdreMaklumat produk lain
  • SiegenPlatform mengangkat garpu gunting bergerakPerkara yang perlu diberi perhatian semasa pemesinan

    SiegenPlatform mengangkat garpu gunting bergerakPerkara yang perlu diberi perhatian semasa pemesinan

  • SiegenPemulihan semula ketinggian tinggi elektrikMemacu ledakan pembuatan

    SiegenPemulihan semula ketinggian tinggi elektrikMemacu ledakan pembuatan

  • TacariguaPengubah melangkah-up kilang kuasakeputusan ujian

    TacariguaPengubah melangkah-up kilang kuasakeputusan ujian

  • JinzhouPenangkatan hidraulik platformCara mengatasi kegagalan permulaan

    JinzhouPenangkatan hidraulik platformCara mengatasi kegagalan permulaan

  • JinzhouBeli jambatan boarding hidraulikPadang akan mendapat keuntungan

    JinzhouBeli jambatan boarding hidraulikPadang akan mendapat keuntungan

  • PesaroJembatan pengangkutan yang tetapTrend lemah atau pemulihan jangka pendek

    PesaroJembatan pengangkutan yang tetapTrend lemah atau pemulihan jangka pendek

  • PesaroPlatform mengangkat garpu gunting bergerak empat rodaCara membezakan kualiti produk

    PesaroPlatform mengangkat garpu gunting bergerak empat rodaCara membezakan kualiti produk

  • PesaroPemulihan semula ketinggian tinggi secara automatikFaktor yang mempengaruhi harga

    PesaroPemulihan semula ketinggian tinggi secara automatikFaktor yang mempengaruhi harga

  • segera:Peringatan: Maklumat GustavsbergKapasiti muatan berlebihan dan masa pengubah yang ditenggelamkan minyakMasalah apa yang h memberi anda GustavsbergKapasiti muatan berlebihan dan masa pengubah yang ditenggelamkan minyakMasalah apa yang h oleh syarikat kami, perkhidmatan GustavsbergKapasiti muatan berlebihan dan masa pengubah yang ditenggelamkan minyakMasalah apa yang h dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk GustavsbergKapasiti muatan berlebihan dan masa pengubah yang ditenggelamkan minyakMasalah apa yang h, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian GustavsbergKapasiti muatan berlebihan dan masa pengubah yang ditenggelamkan minyakMasalah apa yang h. GustavsbergKapasiti muatan berlebihan dan masa pengubah yang ditenggelamkan minyakMasalah apa yang h di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di GustavsbergKapasiti muatan berlebihan dan masa pengubah yang ditenggelamkan minyakMasalah apa yang h, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!