AronaHarga pengubah 1000 KVAPeniaga

  • masa pelepasan:2022-05-28 23:06:52
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:196
  • Penerangan pantas:

    Arona,Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasaManufacturing process and steps of dry-type transformerAronaOrang yang bertang

Kandungan artikel

Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

Manufacturing process and steps of dry-type transformer

AronaOrang yang bertanggungjawab berkaitan Persekutuan Peralatan Rumah Cina Persekutuan Penukaran Persekutuan Peralatan Rumah Cina menunjukkan bahawa prospek pembangunan penukar di China pada masa depan masih merupakan trend pembangunan perlindungan persekitaran,AronaPenukaran pengubah distribusi, bunyi rendah, keselamatan api dan pembebasan letupan dan kepercayaan tinggi. Terdapat dua prospek pembangunan utama: satu adalah trend pembangunan tegangan tinggi dan tegangan tinggi, terutama kV dan kV. The second is the development trend towards environmental protection, energy conservation and miniaturization. The former key is applied to the long-distance substation project route, and the latter key is applied to the substation project route in big cities.

Kilang pengubah kuasa

MacePerjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.

Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

Pengubah kuasa


AronaHarga pengubah 1000 KVAPeniaga



Spesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is generally more than & omega;, Menurut undang-undang Ohm, apabila lapisan pengasingan rosak, arus hanya / dari total aliran semasa, untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan, semakin kecil resistensi, dengan kata lain, dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.

Efisiensi pengubah terkait dengan aras kuasa output pengubah. Secara umum, semakin besar kuasa output, semakin kecil nisbah kehilangan kuasa output dan semakin tinggi efisiensi. Sebaliknya, semakin kecil kuasa output, semakin rendah efisiensi.

In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

Menghormati pelangganLapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, yang menyebabkan panas,AronaStruktur pengubah distribusi, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Dalam kehidupan harian tertentu, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.


AronaHarga pengubah 1000 KVAPeniaga



Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

standar kualitiDalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid,AronaPengawal suhu komputer untuk pengubah jenis kering, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.

Perubah telinga pemeriksaan

Kebocoran minyak dari radiator paip panas

AronaSegel kebocoran minyak

Matikan valv pintu (valv kupu-kupu) komputer tablet kiri dan kanan dari radiator paip panas untuk mengisolasi minyak dalam radiator paip panas dari minyak dalam tangki, untuk mengurangi tekanan kerja dan kebocoran. Selepas lokasi kebocoran ditentukan perawatan permukaan yang sesuai akan dilakukan, kemudian bahan mentah biru Fushi akan dipilih untuk perawatan penyegelan.

Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

AdreMaklumat produk lain
  • OldenzaalTekanan hidraulik paksi naik bimbitFaktor sekatan semasa penggunaan

    OldenzaalTekanan hidraulik paksi naik bimbitFaktor sekatan semasa penggunaan

  • EdeJembatan pengangkutan yang tetapJangkaan pembangunan yang stabil

    EdeJembatan pengangkutan yang tetapJangkaan pembangunan yang stabil

  • EdePlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiPerkhidmatan yang baik

    EdePlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiPerkhidmatan yang baik

  • EdePangkalan platform meningkatFaktor apa yang diproses akan menyebabkan ubah bentuk bahan kerja

    EdePangkalan platform meningkatFaktor apa yang diproses akan menyebabkan ubah bentuk bahan kerja

  • Union de ReyesPanduan ujian pengubah kuasaPrinsip Arah

    Union de ReyesPanduan ujian pengubah kuasaPrinsip Arah

  • KarcagPenangkatan dan penerbangan hidraulik kecilKaedah penentuan kandungan plumbum

    KarcagPenangkatan dan penerbangan hidraulik kecilKaedah penentuan kandungan plumbum

  • KarcagTekanan hidraulik paksi naik bimbitTeknologi dan promosi untuk mempercepat pengurangan kapasit

    KarcagTekanan hidraulik paksi naik bimbitTeknologi dan promosi untuk mempercepat pengurangan kapasit

  • PescaraJenis bergerak hidraulik paksi naikPerbezaan pelbagai produk

    PescaraJenis bergerak hidraulik paksi naikPerbezaan pelbagai produk

  • segera:Peringatan: Maklumat AronaHarga pengubah 1000 KVAPeniaga memberi anda AronaHarga pengubah 1000 KVAPeniaga oleh syarikat kami, perkhidmatan AronaHarga pengubah 1000 KVAPeniaga dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk AronaHarga pengubah 1000 KVAPeniaga, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian AronaHarga pengubah 1000 KVAPeniaga. AronaHarga pengubah 1000 KVAPeniaga di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di AronaHarga pengubah 1000 KVAPeniaga, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!