MataroBilik distribusi pengubahBercakap mengenai langkah berjaga-jaga semasa menggunakan

  • masa pelepasan:2022-05-28 20:48:08
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:189
  • Penerangan pantas:

    Mataro, sila jangan panik. Saya yakin bahawa kerosakan akan dikurangkan ke tahap yang lebih rendah selama kaedah di a t as seca

Kandungan artikel
sila jangan panik. Saya yakin bahawa kerosakan akan dikurangkan ke tahap yang lebih rendah selama kaedah di a t as secara efektif diselesaikan. Di atas adalah proses umum dan proses yang patut diberikan perhatian istimewa dalam keseluruhan proses pengubah yang ditenggelamkan minyak. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api

Sudah tentu, sila rasional untuk membuat pengubah yang ditenggelamkan minyak lebih selamat dan lebih efektif.

Pembuat pengubah jenis kering

MataroPerubah telinga pemeriksaan

[UNK][UNK]“ Yn[UNK]d” Di antara mereka, menunjukkan bahawa apabila fasor tegangan kerja garis sisi utama, sebagai tangan minit, merujuk kepada kedudukan pada jam fasor tegangan fasa sisi kedua adalah pada jam . iaitu, tekanan fasa UAB di sisi sekunder tertinggal darjah di belakang tekanan operasi garis utama uab (atau darjah di hadapan).

ZambiaKol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.

Pembuat pengubah jenis kering

Apabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.


MataroBilik distribusi pengubahBercakap mengenai langkah berjaga-jaga semasa menggunakan



Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupan

Isolasi bolt penyancar inti melalui menekan inti besi rosak, yang mengakibatkan kesalahan sirkuit pendek antara helaian besi silikon dari inti besi dan bolt penyancar inti;

Kebocoran minyak dari radiator paip panas

Berapa banyak?Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.

Therefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama,MataroYang merupakan pengubah ujian menusuk minyak yang baik, jika semua medan jelas, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.

Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch,MataroSerye Transformer,MataroTransformer tenggelam minyak S13, ia akan dikendalikan dengan betul.


MataroBilik distribusi pengubahBercakap mengenai langkah berjaga-jaga semasa menggunakan



Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

Rekomendasi maklumatSelepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan faktor harga juga adalah faktor utama yang membahayakan popularisasi dan pemasaran pengubah-penyimpanan tenaga. Walaupun terdapat projek penyimpanan tenaga dan subvenci yang sesuai untuk membantu pengubah penyimpanan tenaga, pasar belum beroperasi sepenuhnya.

Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

MataroSetelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.

Manufacturing process and steps of dry-type transformer

Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

AdreMaklumat produk lain
  • UlanhotPemuatan dan membuka jembatan bekasAnalisis kegagalan kakisan

    UlanhotPemuatan dan membuka jembatan bekasAnalisis kegagalan kakisan

  • FlorenceJembatan naik hidraulik bergerakApakah skop penggunaan?

    FlorenceJembatan naik hidraulik bergerakApakah skop penggunaan?

  • FlorencePlatform angkat bimbitCara memeriksa ketegangan

    FlorencePlatform angkat bimbitCara memeriksa ketegangan

  • FlorenceLift tirai tahapKesan praktikalnya hebat

    FlorenceLift tirai tahapKesan praktikalnya hebat

  • CaucaiaPengubah kuasa Mcara memilih

    CaucaiaPengubah kuasa Mcara memilih

  • PingshanHydraulic lifting platform supplierPerlu memenuhi pelbagai syarat ketepatan

    PingshanHydraulic lifting platform supplierPerlu memenuhi pelbagai syarat ketepatan

  • PingshanPenghasilan jambatan naikBahan utama untuk pembinaan industri

    PingshanPenghasilan jambatan naikBahan utama untuk pembinaan industri

  • KazincbarcikaJembatan naik hidraulik bergerak sesuaiKaedah reka bentuk

    KazincbarcikaJembatan naik hidraulik bergerak sesuaiKaedah reka bentuk

  • segera:Peringatan: Maklumat MataroBilik distribusi pengubahBercakap mengenai langkah berjaga-jaga semasa menggunakan memberi anda MataroBilik distribusi pengubahBercakap mengenai langkah berjaga-jaga semasa menggunakan oleh syarikat kami, perkhidmatan MataroBilik distribusi pengubahBercakap mengenai langkah berjaga-jaga semasa menggunakan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MataroBilik distribusi pengubahBercakap mengenai langkah berjaga-jaga semasa menggunakan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MataroBilik distribusi pengubahBercakap mengenai langkah berjaga-jaga semasa menggunakan. MataroBilik distribusi pengubahBercakap mengenai langkah berjaga-jaga semasa menggunakan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MataroBilik distribusi pengubahBercakap mengenai langkah berjaga-jaga semasa menggunakan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!