Nove Mesto nad VahomTransformer kuasa S13-m-200Ciri-ciri yang sangat baik

  • masa pelepasan:2022-05-11 09:12:54
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:81
  • Penerangan pantas:

    Nove Mesto nad Vahom,() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika

Kandungan artikel

() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder,Nove Mesto nad VahomPengubah semasa tinggi, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

Solusi bunyi pengubah jenis kering

Nove Mesto nad VahomSemacam peralatan rangkaian kuasa yang menukar tekanan kerja dan semasa menurut undang-undang asas kesan magnetik semasa. Dalam seluruh proses penghantaran kuasa dan pengubahan rangkaian kuasa, diperlukan untuk melakukan pengubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah menurut pengubah untuk mengurangi kehilangan tenaga elektromagnetik dalam seluruh proses. Oleh itu, konsumsi kuasa kilang pemprosesan semua terhubung dengan bekalan kuasa tukar kV, yang diubah menjadi tenaga elektromagnetik tegangan bawah melalui pengubah.

Jatuh perkara asing dan menghancurkan

El MatamaBahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah,Nove Mesto nad VahomModel pengubah tenggelam minyak, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paip


Nove Mesto nad VahomTransformer kuasa S13-m-200Ciri-ciri yang sangat baik



(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.

Kaedah pemeriksaan visual ialah staf menggunakan mata manusia untuk mengamati perubahan kelihatan bahagian-bahagian kelihatan peralatan operasi untuk mencari keadaan yang tidak normal peralatan, seperti perubahan warna deformasi, ofset, retak, melepaskan, asap api, lekasan minyak, putus sambungan tali,Nove Mesto nad VahomPenjajaran industri pengubah jenis kering, tanda kesilapan sirkuit pendek, gantung benda kotor, etching dan turbidity, yang boleh diperiksa mengikut kaedah pemeriksaan visual. Oleh itu, pemeriksaan visual adalah salah satu kaedah biasa pemeriksaan peralatan.

Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik yang meleleh dan menyalakan, menghasilkan banyak tubuh uap, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa menyebabkan nyalakan kasing, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar, membahayakan semua produksi, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.

Pemasangan berfungsiKaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,


Nove Mesto nad VahomTransformer kuasa S13-m-200Ciri-ciri yang sangat baik



(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

binaApabila mengambil sampel dalam tong bensin besar, tetapi tidak kurang dari tong. Apabila mengumpulkan sampel dalam batch pail atau botol ukuran kecil dan tengah, sampel akan diambil mengikut % jumlah botol (botol).

Transformer

Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.

Nove Mesto nad VahomJika anda mahu memeriksa serat karbon yang diaktifkan untuk penutup gantung, kemudian turunkan bolt penutup lonceng untuk penutup besar, perlahan-lahan menggantung tali wayar besi galvanized dengan berat jaring yang mencukupi pada cincin telinga yang biasanya digunakan, memakai pusingan besi dari atas ke bawah dalam lubang skru sekeliling, dan menghitung ruang dan spesifikasi untuk pemasangan semula mudah. Pada masa yang sama, angin kabel akan ditambah di semua sisi untuk memastikan bahawa tubuh antarabangsa inti tidak akan rosak selama keseluruhan proses angkat. Selepas angkat untuk mm, hentikan angkat, stabilkan tutup lonceng, dan periksa kapasitas bearing inti angkat, pusat graviti dan Jack. Selepas segala-galanya adalah normal, angkat lagi sehingga tutup lonceng melebihi tinggi relatif tubuh, dan putar grannya untuk meletakkan tutup lonceng pada skid bersih.

Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah

AdreMaklumat produk lain
  • OsterhootJembatan naik hidraulik tetapPiawaian dan parameter

    OsterhootJembatan naik hidraulik tetapPiawaian dan parameter

  • SitadForklift boarding bridgeCara melakukan kerja keseimbangan yang baik

    SitadForklift boarding bridgeCara melakukan kerja keseimbangan yang baik

  • SitadLajur ganda platform mengangkat selai aluminiumLangkah berjaga-jaga untuk pemasangan

    SitadLajur ganda platform mengangkat selai aluminiumLangkah berjaga-jaga untuk pemasangan

  • SitadHarga Elevator Pemandangan Kecil RumahPenyelesaian kepada penyebab kegagalan

    SitadHarga Elevator Pemandangan Kecil RumahPenyelesaian kepada penyebab kegagalan

  • Santa ClaraLukisan struktur terperinci bagi pengubah jenis keringPenggantian perlu dilakukan oleh pr

    Santa ClaraLukisan struktur terperinci bagi pengubah jenis keringPenggantian perlu dilakukan oleh pr

  • HaejuPlatform penangkapan hidraulik kecilSyarikat profesional

    HaejuPlatform penangkapan hidraulik kecilSyarikat profesional

  • HaejuJembatan naik hidraulik tetapPeningkatan teknologi pengeluaran secara berterusan

    HaejuJembatan naik hidraulik tetapPeningkatan teknologi pengeluaran secara berterusan

  • DetroitJambatan naik TaibianProses penyahpepijatan dan keperluan umum

    DetroitJambatan naik TaibianProses penyahpepijatan dan keperluan umum

  • segera:Peringatan: Maklumat Nove Mesto nad VahomTransformer kuasa S13-m-200Ciri-ciri yang sangat baik memberi anda Nove Mesto nad VahomTransformer kuasa S13-m-200Ciri-ciri yang sangat baik oleh syarikat kami, perkhidmatan Nove Mesto nad VahomTransformer kuasa S13-m-200Ciri-ciri yang sangat baik dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Nove Mesto nad VahomTransformer kuasa S13-m-200Ciri-ciri yang sangat baik, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Nove Mesto nad VahomTransformer kuasa S13-m-200Ciri-ciri yang sangat baik. Nove Mesto nad VahomTransformer kuasa S13-m-200Ciri-ciri yang sangat baik di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Nove Mesto nad VahomTransformer kuasa S13-m-200Ciri-ciri yang sangat baik, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!