Ioshkar-OlaPenukar yang ditenggelamkan minyak tenaga rendahMelindungi pertimbangan

  • masa pelepasan:2022-05-01 20:39:29
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:563
  • Penerangan pantas:

    Ioshkar-Ola,Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frek

Kandungan artikel

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min,Ioshkar-OlaPengubah terkubur kotak, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

Disebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.

Ioshkar-OlaBetul, sebagai & ldquo; Kereta Great Lars & rdquo;, Selepas itu, satu pengubah kecil kva diganti, dan kadar penggunaan hampir, Namun, parameter utama dua pengubah diteliti seperti yang dipaparkan dalam Jadual . Jadual Evaluasi parameter utama kapasitas pengubah (VA) kehilangan besi (W) kehilangan tembaga (W). Pertama, kuasa output disimpan mengikut kaedah pengiraan biasa (mengabaikan kehilangan tembaga): keputusan di atas menunjukkan kehilangan pengubah kapasitas besar lebih rendah daripada yang pengubah kapasitas kecil, yang sebenarnya menghabiskan tenaga elektromagnetik.

(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari ,Ioshkar-OlaSuhu pengubah jenis kering piawai, m.

YovanPerformasi dan parameter utama komposit logam umum, pelbagai proses penywelding dan mesin dan peralatan, perawatan persiapan plat besi tebal, proses penyosongan, risir, sambungan dan tangki penyimpanan minyak, ujian kebocoran penywelding dan teknologi NDT, proses perawatan permukaan dan standar kualiti, tembaga, Proses produksi dan piawai kualiti perisai aluminium; Proses penyisihan besi setelan badan, proses pemasangan wayar, penyemburan minyak pompa vakum, proses pemasangan umum, ujian kebocoran dan proses pengesan kebocoran dan standar kualiti. Parameter prestasi pakaian kerja kunci mesin dan peralatan setiap aliran proses; Persekitaran kerja semulajadi pada dasarnya diatur.

Pembuat pengubah kuasa

Terdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.


Ioshkar-OlaPenukar yang ditenggelamkan minyak tenaga rendahMelindungi pertimbangan



After hours of continuous trial operation with a certain load the main body and accessories of the transformer are all normal, pengubah boleh disambungkan untuk operasi ujian selepas pemeriksaan berhati-hati sebelum pelaburan modal. Selama masa operasi ujian and the transformer will turn to all normal operation.

Banyak orang mungkin tidak tahu banyak tentang penghasil pengubah distribusi kuasa. Sebenarnya titik berikut mesti diperiksa. Samada terdapat bunyi, bunyi dan getaran yang tidak normal. Sama ada ada bau yang tidak normal seperti bau kokain. Sama ada ada perubahan warna disebabkan oleh overheating sebahagian. Ventilasi tidak baik. Selain itu, kita juga perlu memperhatikan aspek berikut.

Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

Strategi pakejDalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa

Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.


Ioshkar-OlaPenukar yang ditenggelamkan minyak tenaga rendahMelindungi pertimbangan



& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

OK atau tidak?Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.

Semasa operasi pengubah,Ioshkar-OlaPenjajaran industri pengubah jenis kering, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

Jarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.

AdreMaklumat produk lain
  • GalwayJembatan naik hidraulik bergerakApakah kandungan ujian tersebut

    GalwayJembatan naik hidraulik bergerakApakah kandungan ujian tersebut

  • AlessandriaContainer Jembatan NaikTerdapat beberapa cara untuk memasang struktur

    AlessandriaContainer Jembatan NaikTerdapat beberapa cara untuk memasang struktur

  • AlessandriaJembatan pengangkutan mekanik bergerakLangkah berjaga-jaga sebelum memulakan

    AlessandriaJembatan pengangkutan mekanik bergerakLangkah berjaga-jaga sebelum memulakan

  • AlessandriaFlip plate hydraulic roadblock machinePeningkatan kualiti

    AlessandriaFlip plate hydraulic roadblock machinePeningkatan kualiti

  • CamagueyLaporan ujian pengubah kuasaPenyelenggaraan

    CamagueyLaporan ujian pengubah kuasaPenyelenggaraan

  • SeattlePlatform penangkapan hidraulik jenis guntingGunakan ringkasan dan analisis dan pemprosesan ke

    SeattlePlatform penangkapan hidraulik jenis guntingGunakan ringkasan dan analisis dan pemprosesan ke

  • SeattleJembatan naik hidraulik bergerakMemperkukuhkan latihan bakat R&D

    SeattleJembatan naik hidraulik bergerakMemperkukuhkan latihan bakat R&D

  • CaltanissettaContainer Jembatan NaikPositif berat sering naik dan turun harga

    CaltanissettaContainer Jembatan NaikPositif berat sering naik dan turun harga

  • segera:Peringatan: Maklumat Ioshkar-OlaPenukar yang ditenggelamkan minyak tenaga rendahMelindungi pertimbangan memberi anda Ioshkar-OlaPenukar yang ditenggelamkan minyak tenaga rendahMelindungi pertimbangan oleh syarikat kami, perkhidmatan Ioshkar-OlaPenukar yang ditenggelamkan minyak tenaga rendahMelindungi pertimbangan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Ioshkar-OlaPenukar yang ditenggelamkan minyak tenaga rendahMelindungi pertimbangan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Ioshkar-OlaPenukar yang ditenggelamkan minyak tenaga rendahMelindungi pertimbangan. Ioshkar-OlaPenukar yang ditenggelamkan minyak tenaga rendahMelindungi pertimbangan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Ioshkar-OlaPenukar yang ditenggelamkan minyak tenaga rendahMelindungi pertimbangan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!