ZajasPengubah jenis minyak 315 KVAApakah sebab kehabisan stok

  • masa pelepasan:2022-04-20 23:19:02
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:137
  • Penerangan pantas:

    Zajas,Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan,ZajasSuhu operasi pengubah yang tenggelam minyak, sehingga ke

Kandungan artikel

Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan,ZajasSuhu operasi pengubah yang tenggelam minyak, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

After hours of continuous trial operation with a certain load the main body and accessories of the transformer are all normal, membersihkan kotak perlindungan air porcelain and the transformer will turn to all normal operation.

ZajasPeralatan ini boleh menghapuskan kekurangan yang ditemui dalam pemeriksaan patroli, membuang dan menggantikan pad kulit retak atau kering, memeriksa dan ketat nod, memeriksa dan menggantikan gel silica topeng bernafas, dll.

Apabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang, dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan,ZajasUjian elektrik pengubah, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.

HaifaApabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

Sesetengah diikat dengan pita plastik, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.

Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.


ZajasPengubah jenis minyak 315 KVAApakah sebab kehabisan stok



Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

Beberapa kaedah pengesan untuk memasang pengubah

Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.

harga pasaranAlasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?


ZajasPengubah jenis minyak 315 KVAApakah sebab kehabisan stok



Disebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.

Perbaikan kualitiPembuat pengubah jenis kering

Pembuat penukar tidak boleh menggunakan kaedah sentuhan tangan untuk mengesan peralatan tenaga tinggi yang bertenaga, the temperature or temperature rise must be tested by hand. Peralatan sekunder boleh diperiksa dengan kaedah sentuhan tangan apabila ia panas dan bergetar.

Syarikat pengubah minyak terjun

ZajasOperasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak

Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

Segel kebocoran minyak

AdreMaklumat produk lain
  • OzdPlatform mengangkat tali aluminumEmpat tahap teknologi yang manakah merupakan empat standard utam

    OzdPlatform mengangkat tali aluminumEmpat tahap teknologi yang manakah merupakan empat standard utam

  • OzdPemulihan semula ketinggian tinggi elektrikCara mengurangkan kadar kemalangan

    OzdPemulihan semula ketinggian tinggi elektrikCara mengurangkan kadar kemalangan

  • San Vicente de MoraviaJenis pengubah jenis keringPembangunan formal

    San Vicente de MoraviaJenis pengubah jenis keringPembangunan formal

  • Belsko biawaPlatform angkat hidraulik dan platform angkat hidraulikBagaimana trend harga sebelum per

    Belsko biawaPlatform angkat hidraulik dan platform angkat hidraulikBagaimana trend harga sebelum per

  • Belsko biawaPenghasilan jambatan naikCara memilih medium untuk penyejukan

    Belsko biawaPenghasilan jambatan naikCara memilih medium untuk penyejukan

  • OroszlanyJembatan naik hidraulik bergerakStatistik data pasaran

    OroszlanyJembatan naik hidraulik bergerakStatistik data pasaran

  • OroszlanyPlatform mengangkat topi bergerak sendiriPetunjuk ekonomi dan teknikal utama stabil dan ber

    OroszlanyPlatform mengangkat topi bergerak sendiriPetunjuk ekonomi dan teknikal utama stabil dan ber

  • OroszlanyPemulihan semula ketinggian tinggi secara automatikKebaikan dan keburukan dan cara meningka

    OroszlanyPemulihan semula ketinggian tinggi secara automatikKebaikan dan keburukan dan cara meningka

  • segera:Peringatan: Maklumat ZajasPengubah jenis minyak 315 KVAApakah sebab kehabisan stok memberi anda ZajasPengubah jenis minyak 315 KVAApakah sebab kehabisan stok oleh syarikat kami, perkhidmatan ZajasPengubah jenis minyak 315 KVAApakah sebab kehabisan stok dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ZajasPengubah jenis minyak 315 KVAApakah sebab kehabisan stok, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ZajasPengubah jenis minyak 315 KVAApakah sebab kehabisan stok. ZajasPengubah jenis minyak 315 KVAApakah sebab kehabisan stok di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ZajasPengubah jenis minyak 315 KVAApakah sebab kehabisan stok, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!